Świeży temat
31 marca, 2023 2023-10-09 12:31Świeży temat
Najpopularniejszy film Kingi Łupiny na Tik Toku obejrzało ok. 213 tys. osób. Poświęcony jest trzem sposobom na nowoczesne mieszkanie.
Najbardziej popularny filmik trwa 18 sekund. Tiktokerka mówi w nim o przezroczystych drzwiach do łazienki, które po włączeniu oświetlenia stają się szybą mleczną. Wymienia elektryczne rolety oraz czujnik ze światłem, które włącza się o odpowiedniej porze. Chcesz wiedzieć więcej? Zapisz post i zaobserwuj – zachęca Kinga Łupina. Skutecznie, bo w ciągu tygodnia przybyło jej ostatnio 3 tys. obserwujących.
Droga wolności
Kinga pochodzi z Lublina, gdzie znajduje się siedziba Lupina Development. Filozofia firmy oparta jest na trzech filarach: jakości, nowoczesności i luksusie. Lupina Development tworzy nieruchomości dla tych, którzy cenią nienaganny design, doskonałe rzemiosło i terminowość. Każdy z naszych projektów uosabia prawdziwą definicję jakości. Przykładamy ogromną wagę do materiałów z których budujemy, a każdy szczegół jest przez nas dokładnie dopracowywany. Nowoczesność oznacza dla nas nietypowe rozwiązania, które pomagają w codziennym funkcjonowaniu. Poszukujemy innowacyjnych pomysłów, które zaskoczą naszych klientów i ułatwią im życie. W obrębie luksusu pracujemy od kilkunastu lat, dlatego wiemy jak sprostać wymaganiom naszych klientów, którzy oczekują od rynku czegoś więcej – czytamy na stronie przedsiębiorstwa.
Tato dał mi dowolność, czy chcę założyć coś swojego, pójść do kogoś do pracy czy stworzyć coś wspólnie. Moją decyzją było wspólne tworzenie. W tacie widzę autorytet i dobrze nam się pracuje razem. Dobrze się dogadujemy. Potrafimy oddzielić życie prywatne od zawodowego i bardzo fajnie się to łączy. Znalazłam w tym szansę – mówi Kinga. – Na studiach w Warszawie próbowałam pracy w różnych firmach, ale po studiach moim celem był powrót do Lublina i współpraca z tatą – opowiada.
Kinga Łupina jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Tytuł magistra obroniła na Akademii Leona Koźmińskiego ze specjalizacji zarządzanie strategiczne. Później postanowiła poszerzyć swoją wiedzę o to, jak wygląda rynek nieruchomości w Stanach Zjednoczonych. Żeby zostać agentem nieruchomości w Stanach trzeba odbyć 2-tygodniowy kurs, zdać egzamin stanowy. Jest to proces dużo bardziej skomplikowany niż w Polsce – mówi Kinga. W listopadzie 2018 roku uzyskała certyfikat na prestiżowym New York University.
Najpierw chodziłam z tatą na spotkania, poznawałam branżę. Objęłam działy: marketingu, sprzedaży nieruchomości oraz księgowości wewnętrznej. Teraz chciałabym się skupić na marketingu, bo jest to powiązane z moimi studiami i z tym, co lubię robić – zaznacza Kinga.
Zapytana o aktualną sytuację na rynku nieruchomości odpowiada: Kryzys w najmniejszym stopniu dotyka grupę premium. My aktualnie nie sprzedajemy, bo domy są w budowie. Dlatego czekamy, aż zrobimy elewację i wtedy ruszymy z kampanią. Ludzie czekają, aż domy będą wybudowane i będzie można zobaczyć efekt końcowy. Jest zainteresowanie. Nie odczuwamy skutków tego, co się dzieje dookoła.
To naturalne
Ponieważ Kinga w firmie Lupina Development zajmuje się m.in. marketingiem, stwierdziła, że pójdzie dalej i spróbuje w większym stopniu zaistnieć na takich platformach, jak Tik Tok czy Instagram.
Jest zadowolona z liczby obserwatorów na Tik Toku. Obserwuje ją ponad 4 tys. osób. Filmy Kingi zanotowały ponad 41 tys. polubień. Jeden z najpopularniejszych filmów obejrzało prawie 70 tys. osób. Mówi w nim jak zaprojektować mieszkanie i wymienia 5 rzeczy, których ludzie mogą nie znać, a mogą zastosować w swojej kuchni. Są to: piekarnik i mikrofalówka w jednym, okap wbudowany w płytę indukcyjną, automatyczny kosz na śmieci, szuflada do podgrzewania talerzy, automatyczna lodówka, która zamyka się sama.
Zdaniem Kingi, tematyka wnętrz, budowy domów, cieszy się zainteresowaniem w social media. To świeży temat. Wydaje mi się, że jest dość nowy na takiej platformie, bo nie ma zbyt wielu firm, które się reklamują. Uważam, że dzięki temu jest możliwość pokazania się z dobrej strony, pokazania czegoś fajnego ludziom – zaznacza. Dodaje: Wydaje mi się, że jest potencjał na Instagramie lub Tik Toku. Jak widzę przyrost obserwujących na moim profilu i zaangażowanie odbiorców, to wydaje mi się, że ludzie są tym zainteresowani. Zapytana o treści, jaki chce tworzyć odpowiada: Budujemy w segmencie premium, więc chcemy dawać ludziom podpowiedź, na co zwracać uwagę przy budowie domu. Może ich to zainspirować, jeżeli chodzi o wnętrza. Chcę ludziom pomóc za pomocą Tik Toka. Naszym odbiorcą jest każda osoba, która ma lub buduje dom, mieszkanie, która będzie kupować, remontować – odpowiada Kinga. Cyfrowe treści obejmują zakres projektowania wnętrz, wskazówki, o których ludzie nie wiedzą, że można je zastosować w mieszkaniu. Jesteśmy developerem, więc na pewno będą wskazówki dotyczące tego tematu – mówi Kinga.
Na pytanie, czy obecność w social media jest dla niej naturalna, odpowiedziała: Swobodnie czuję się na tych platformach. Przede wszystkim, lubię to robić. Robienie ładnych zdjęć, kręcenie filmików zawsze było moją pasją. Zdarzało się, że podczas wyjazdów i podróży doradzałam znajomym jak kręcić filmy. Stwierdziłam, że spróbuję to połączyć. Postanowiłam, że to jest dobry moment, żeby rozpropagować naszą firmę. Zaznaczyła: Robię to, co czuję. Jest to bardzo naturalne: sama kręcę, sama montuję. Użyczam swojego głosu do filmików. Jeżeli potrzebuję osoby, która mnie nagra to proszę najczęściej znajomych, żeby mi pomogli, a później sama montuję i uzyskuję efekt, na jakim mi zależy.
Kinga działa też na Instagramie, gdzie oprócz prywatnego profilu o lifestylu i podróżach prowadzi konto Lupina Development. Jej filmy można też obejrzeć na Youtube. Firma ma również profil na Facebooku. Informuje na nim głównie o postępach budowy. Robimy poniedziałkowy raport, żeby klienci wiedzieli jak budowa postępuje. Zaznacza, że są reakcje obserwujących. Jest też spory odzew lokalny.
Kinga ma w planach codzienne publikacje w social media. Zapytana o przyczynę tak częstych publikacji mówi: To moja ambicja, bo algorytmu dopiero się uczę.
TEKST: Diana Nachiło
Artykuł został opublikowany w miesięczniku BIZNES.meble.pl, nr 3/2023.