Branża

MEBLE POLSKA 2025 w nowej odsłonie

Nowa identyfikacja wizualna obowiązuje od edycji MEBLE POLSKA 2025.

MEBLE POLSKA 2025 w nowej odsłonie

Na przyszłoroczną, 15. już edycję targów MEBLE POLSKA, która odbędzie się w dniach 25-28 lutego 2025 r., Grupa MTP przygotowała nową identyfikację wizualną.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200


Targi MEBLE POLSKA 2025 otrzymały nową szatę graficzną. W lutym 2025 roku największe kontraktacje meblowe w Europie Środkowo-Wschodniej odbędą się po raz piętnasty. To dobry moment, by zaktualizować identyfikację wizualną wydarzenia – zauważa Józef Szyszka, dyrektor projektu.

Nowy motyw wykorzystuje elementy charakterystyczne dla stylistyki przeżywającego renesans Bauhausu. Styl ten urzeka przede wszystkim nowoczesnością i awangardowym podejściem. Jak w Bauhausie i w nowym key visualu tłem są neutralne szarości i biele. W surowej formie niczym beton dekoracyjny podkreślają, prosty industrialny klimat. Do tej stylistyki nawiązuje także fascynacja geometrią.

Dominantą, która podkreśla tematykę wydarzenia, są charakterystyczne meble o prostych, geometrycznych formach. Uzupełniające je dodatkowe elementy, to przejaw holistycznego podejścia do myślenia o wyposażeniu wnętrz. Od tego roku salon dekoracji, oświetlenia i tkanin Home Decor stanowi integralną część targów MEBLE POLSKA.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

MEBLE POLSKA 2025 – co się zmienia, co zostaje bez zmian?

Nowa identyfikacja wizualna pozostawia bez zmian, to co stało się już DNA tego projektu, czyli charakterystyczną kolorystykę. Teraz jeszcze bardziej dominuje w niej magenta, stanowiąca mocny akcent na stonowanym tle opartym na szarościach i bieli.

Jak wyjaśnia Tomasz Wojciechowski, odpowiedzialny za PR i promocję sprzedaży targów MEBLE POLSKA, żywa, intensywna magenta symbolizuje energię i kreatywność marki MEBLE POLSKA: 15 lat od powstania znajduje się nadal fazie silnego rozwoju i wciąż proponuje uczestnikom nowe innowacyjne rozwiązania. Tę niesamowitą energię odczuwa też silnie każdy uczestnik rozmów i negocjacji prowadzonych na stoiskach.

Marka MEBLE POLSKA choć weszła już w dorosłość wciąż pełna jest młodzieńczej fantazji i woli realizacji wydawałoby się nawet najbardziej nierealnych celów. Bez tego nigdy nie sprowadzilibyśmy do Poznania zwiedzających z 70 krajów, co jest prawdziwym ewenementem na polskim rynku targowym – przekonuje Tomasz Wojciechowski.

Bez zmian pozostał też logotyp. Ukryte w nim dwa zwrócone ku sobie fotele stanowią kwintesencję formuły targów MEBLE POLSKA, której istotą są bezpośrednie kontakty biznesowe.

ZOBACZ TAKŻE: Fotorelacja z targów MEBLE POLSKA i HOME DECOR

Targi MEBLE POLSKA to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji eksportu polskiej produkcji mebli. Od 2010 roku poznańskie targi mebli odbywają się w nowej kontraktacyjnej formule. Obecnie zaliczane są do elitarnego grona najważniejszych imprez targowych branży meblarskiej w Europie. MEBLE POLSKA to idealna okazja do sprzedaży najnowszych kolekcji na nowy sezon hurtowym kupcom meblowym z całego świata. Obok licznej grupy handlowców reprezentujących polskie sieci detaliczne do Poznania przyjeżdżają przedstawiciele znakomitej większości liczących się grup zakupowych i sieci salonów meblowych z Europy, a także wielu hurtowych dystrybutorów mebli i sklepów internetowych z pozostałych kontynentów. Ubiegłoroczną edycję targów MEBLE POLSKA odwiedziło 14.325 osób z 68 krajów.