Podziel się:

Jakość i lokalność

26-05-2020
Do schowka
Produkty młodej i świadomej marki Noo.ma powstają z udziałem zaawansowanych technologii i w kooperacji z lokalnymi partnerami. Podobają się osobom preferującym minimalistyczną i spójną estetykę.

Ich produkty trafiają dziś do klientów zainteresowanych wzornictwem, aktywnie śledzących trendy na świecie, preferujących minimalistyczną i spójną estetykę. Większość odbiorców Noo.ma jest reprezentantami klasy średniej państw Europy Zachodniej. Zdecydowanym bestsellerem są meble do przechowywania – w szczególności komoda „Øna”, szafka RTV „Met” oraz modułowy regał „Folbi”, który cieszy się zainteresowaniem nie tylko klientów indywidualnych, ale również świetnie odnajduje się w dużych inwestycjach.

Prace nad rozwojem marki Noo.ma rozpoczęły się na długo przed oficjalnym założeniem spółki, która ostatecznie powstała w listopadzie 2017 roku. Zaczęło się od pasji do projektowania mebli, którą Damian Goliński, założyciel marki, wykształcił podczas studiów na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Początkowo nie było to działanie skoordynowane z marketingiem czy sprzedażą. Właściwe procesy zaczęły się kreować z czasem, kiedy do naszej struktury zaczęły dołączać (z początku nawet bez wynagrodzenia) kolejne wyjątkowe osoby, które zakochały się w tym, co robimy. Spółka powstała dzięki współpracy Damiana z Cyprianem Bieniarzem, który pełni funkcję COO – opowiada Monika Mróz, PR & markieting Noo. maa. Markę założył Damian Goliński będący jednocześnie CEO i głównym projektantem. Korzeniem funkcjonowania Noo. ma jest i zawsze będzie produkt, więc każdy inny dział jest naturalnie pod dużym wpływem projektowej części naszej działalności – zaznaczają. W powstanie spółki nie był zaangażowany inwestor, a wkład własny twórców marki był minimalny. Zarówno wtedy, jak i w tym momencie, koszty finansujemy z bieżącej działalności. Niemniej jednak, jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów z funduszem inwestycyjnym, który swoim wkładem finansowym i nie tylko, będzie już wkrótce w stanie znacznie przyśpieszyć nasz rozwój – opowiadają przedstawiciele Noo.ma. Mówią o ambitnych planach. (…)

 

Tekst: Diana Nachiło

 

Więcej w miesięczniku „BIZNES meble.pl” 5/2020, w wydaniu on-line TUTAJ

Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:
Najbliższe targi:
FURNICA 2020
Polska - Poznań
2020-09-15 | 2020-09-18
DREMA 2020
Polska - Poznań
2020-09-15 | 2020-09-18
Przesunięte: Łódź...
Polska - Łódź
2020-09-17 | 2020-09-26
Warsaw Home & Contract
Polska - Nadarzyn
2020-11-26 | 2020-11-29
-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!