Produkty

Manufaktura Łomża kreuje trendy

Manufaktura-Lomza-stoisko1-Warsaw-Home-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl
Manufaktura-Lomza-stoisko2-Warsaw-Home-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl
Manufaktura-Lomza-stoisko4-Warsaw-Home-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl
Manufaktura-Lomza-stoisko3-Warsaw-Home-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl
Manufaktura-Lomza-stoisko5-Warsaw-Home-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

Manufaktura Łomża kreuje trendy

Prezentując wyselekcjonowane produkty na klimatycznej ekspozycji, która przyciągała tłumy zwiedzających, Manufaktura Łomża wywołała efekt „wow”.

Była to już druga obecność firmy na targach Warsaw Home & Contract 2021. W końcu nadszedł ten długo wyczekiwany przez nas moment, by zaprezentować się z nowymi produktami – mówi Grzegorz Kurak, właściciel firmy Manufaktura Łomża. – Jako Center-Mebel rozwijamy brand Manufaktura Łomża, który stworzyliśmy w 2015 roku, skupiając nietuzinkowe produkty, rozwiązania i usługi dla przemysłu. Kontynuujemy ideę edukowania, pokazujemy nowości, zmiany w tendencjach wzorniczych, ale przede wszystkim oferujemy projektantom i architektom komfort, świadcząc kompleksowe usługi.

W Nadarzynie Manufaktura Łomża eksponowała kolekcję frontów na bazie płyt firmy Egger. Na stoisku nie mogło też zabraknąć zlewozmywaka SINK MF podwieszanego w płycie wiórowej laminowanej. Produkt ten charakteryzuje się nowoczesnym designem, odpornością na wilgoć i łatwością w utrzymaniu czystości.

Tym, co bez wątpienia wyróżnia markę, jest „Cooktop MF” – nowa usługa oferowana przez Manufakturę Łomża, polegająca na licowaniu płyty grzewczej na równi z blatem. Pozwala to osiągnąć idealnie płaską powierzchnię blatu, która ułatwia sprzątanie i sprawia, że kuchnie wyglądają nowocześnie i stylowo.

W naszym portfolio skupiamy też włoskich producentów, gdyż wyspecjalizowaliśmy się w kontaktach we Włoszech – wyjaśnia Grzegorz Kurak. – Jednym z najważniejszych produktów, które obecnie promujemy jest Fenix. Możemy zastosować ten materiał w różnych kombinacjach i w różnych rozwiązaniach. Fenix to znacznie więcej niż tylko blat, właściwie to już cała ideologia. Ekstremalnie matowa powierzchnia, miękka w dotyku, odporna na odciski palców, z możliwością termicznej naprawy mikrozarysowań sprawia, że ten innowacyjny materiał firmy Arpa zrewolucjonizował świat aranżacji wnętrz.

Nie można jednak zapomnieć o innych produktach Arpa, które zapewnią każdemu wnętrzu atrakcyjny design w strukturach kamienia, supermatu oraz drewna. Materiały te pozwalają na skomponowanie idealnych przestrzeni, a jako blaty użytkowe ze wszystkimi certyfikatami, z odpornością na ścieranie, na temperaturę, na wilgoć, gwarantują komfort użytkowania przez lata.

Na ekspozycji pojawiły się również rozwiązania włoskiego producenta Inoxa Industrie, które pozwalają w optymalny sposób zagospodarować przestrzeń. Seria „Ellite” jest bardzo elegancka, wykwitna, z kolei  seria „Hyper” idealna do prostych, nowoczesnych rozwiązań – podkreśla Grzegorz Kurak.

Do Manufaktury Łomża dołączył kolejny włoski partner – marka Citterio Giulio, która produkuje uchwyty od 1945 roku. Jesteśmy jedynym przedstawicielem tych wyselekcjonowanych produktów na polskim rynku. Świadomość, że Włosi nam ufają i powierzają dystrybucję stanowi dobry bodziec do działania – mówi Grzegorz Kurak. Na stoisku w Nadarzynie prezentowano bardzo modne uchwyty radełkowane, relingi, jak i kolekcje w kolorach złotym i czarnym. Wprowadzenie uchwytów marki Citterio Giulio to kolejny etap poszerzania oferty o produkty najwyższej jakości, charakteryzujące się ponadprzeciętnym designem.

Tegoroczne, niezwykle efektowne stoisko, zostało zaprojektowane przy współpracy ze studiem KDesign, które tworzą: Wioleta Serafin, Przemek Maziarz i Krzysztof Drzewoszewski. Bardzo się staraliśmy, by ekspozycja była nietuzinkowa i odzwierciedlała rozwój marki mówi Grzegorz Kurak. – Specjalnie dobrane oświetlenie sprawiło, że stoisko stało się klimatycznym, przyjemnym i pobudzającym miejscem.

Rozwija się też Center-Mebel, który buduje nowy oddział w Białymstoku, Inwestycja jest realizowana przy wsparciu środków unijnych. Weszliśmy do Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, gdzie powstanie najnowocześniejsza linia do obróbki indywidualnej. Będziemy mieli swój showroom z dużą ekspozycją dla architektów, projektantów i możliwościami organizowania różnych eventów. Właśnie jesteśmy na etapie otwarcia oddziału w Siedlcach. To piąty punkt na mapie Polski z kompleksowymi usługami: cięcia, oklejania, z pełnym magazynem płyt, akcesoriów i z showroomem dla projektantów – informuje Grzegorz Kurak.

To nie koniec dobrych wiadomości. Manufaktura Łomża będzie miała swój showroom w Warszawie przy ul. Mazowieckiej. Przy współpracy z KDesign powstaje tam nowy koncept – Better Better. To miejsce będzie skupiało najlepsze marki, a architekci i projektanci będą mogli odwiedzać je, by wziąć udział w różnego rodzaju spotkaniach, wydarzeniach, ale też po to, by popracować.

Nie lubię stać w miejscu, bo to, że w branży nadeszły dobre czasy i dzisiaj jest tak dobrze, że zbieramy z rynku pochwały, a obroty rosną, to nie znaczy, że tak będzie zawsze. Trzeba sobie wypracować drogę na przyszłość, która, gdy nadejdzie moment wyhamowania na rynku, pozwoli nam się rozwijać, dzięki naszym produktom, wśród nowych, jak i potencjalnych klientów – podsumowuje Grzegorz Kurak.

Manufaktura Łomża 18-400 Łomża Aleja Legionów 141F tel. +48 510-510-040
biuro@manufakturalomza.pl www.manufakturalomza.pl