Produkty

Dobrostan jest priorytetem

Kalait White Stone, aranżacja z produktami Schedpol.

Dobrostan jest priorytetem

Robiąc mapę marzeń, nie tylko na nowy rok, wpiszmy na stałe do kalendarza rytuały self-care.

W dzisiejszym świecie pełnym pośpiechu, nasze łazienki przekształcają się w azyle self-care, gdzie spokój i wyciszenie są na wyciągnięcie ręki. Jak zaznaczyła Monika Strama z firmy Strama, stworzenie przestrzeni harmonijnej nie wymaga kosztownych inwestycji – wystarczy kilka przemyślanych elementów. Zacznijmy od kolorów – powiedziała. Pastelowe odcienie zieleni, beżu czy różu działają uspokajająco na umysł, transportując nas na łono natury. Kolejno, materiały i kształty inspirowane pustynnymi wydmami, naturalnymi kamieniami czy drewnem dodają wnętrzu ciepła i autentyczności, a ich tekstura jest kojąca dla zmysłów. Otoczenie przyjazne dla naszego samopoczucia w łazience to nie tylko trend, to inwestycja w nasze zdrowie. Każdy detal, od kolorów, przez tekstury, po funkcjonalność, powinien sprzyjać odprężeniu i pielęgnowaniu relacji z samym sobą. W końcu łazienka to nie tylko miejsce codziennej higieny, to przestrzeń, gdzie na nowo odkrywamy spokój i harmonię – podkreśliła Monika Strama. Dodała, że jednym z trendów, który niezawodnie wprowadza do łazienek równowagę i spokój, jest monochromatyczność mebli. Jednokolorowa koncepcja meblowania może przekształcić łazienkę w subtelne dzieło sztuki użytkowej. To świadomy wybór w stronę uporządkowanej i stylowej przestrzeni, która sprzyja odprężeniu. To także świadectwo wyrafinowanego gustu i zrozumienia, że mniej znaczy więcej.

Nowa niska szuflada Maxima PURO firmy Rejs.
Nowa niska szuflada Maxima PURO firmy Rejs wysunie się automatycznie po otworzeniu tradycyjnego, osadzonego na zawiasach frontu. Specjalny mechanizm gwarantuje cichy i płynny ruch oraz wygodę użytkowania. Dzięki niemu dostęp do ukrytego w szafce kosza na bieliznę jest łatwiejszy. Szuflada z automatycznym wysuwem proponowana jest w 2 kolorach: bieli z dekorem szklanym, lub czerni z dekorem z dębowego forniru. Dostępna jest w wys. 8 cm. Maksymalne obciążenie to 20 kg.

Organizując łazienkę pamiętajmy o własnych potrzebach. Firma Schedpol, będąca liderem na polskim rynku wyposażenia łazienek, doskonale rozumie te oczekiwania i oferuje swoim partnerom biznesowym zróżnicowaną gamę produktów łazienkowych, które można spersonalizować pod względem koloru i kształtu. Personalizowana oferta marki Schedpol to rewolucja w podejściu do projektowania sprzętów łazienkowych. Odbiorcy biznesowi, poszukujący nietypowych rozwiązań dla swoich klientów, mogą teraz samodzielnie, w oparciu o indywidualny projekt, określić formę, strukturę wykończenia i wybór koloru zgodnie z paletą RAL. Ta opcja umożliwia nie tylko idealne dopasowanie wyposażenia łazienki do jej stylistyki, ale też dobieranie sprzętów w spójne wizualnie zestawy. Przykładem może być system prysznicowy składający się z brodzika, ścianki prysznicowej i umywalki o jednakowej strukturze wykończenia i kolorze. Co ważne, zamawiający mają wpływ nie tylko na ostateczny wygląd produktu, ale również na technologię wykonania, rodzaj wypełnienia oraz stopień antypoślizgowości.

Kierujemy tę ofertę do naszych partnerów biznesowych – architektów, wykonawców, importerów, producentów i hurtowni posiadających własne marki – którzy poszukują dla swoich odbiorców nietypowych rozwiązań wzorniczych. Przy większych zamówieniach oferujemy im niemal nieograniczone możliwości tworzenia, zapewniając pełne wsparcie i doradztwo naszego doświadczonego zespołu. Z myślą o pojedynczych zamówieniach przygotowaliśmy naprawdę szeroką ofertę produktów dostępnych w standardzie. Mnogość kształtów, wymiarów, opcji kolorystycznych, wariantów wykończenia czy nawet wzmocnienia konstrukcji brodzika sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie – powiedział Piotr Fuhrmann, marketing product manager firmy.

Reklama
Banne 300x250 px Furniture Romania ZHali Imre

Trend na wyraziste wzornictwo rozszerzył się w ostatnim czasie na sprzęty łazienkowe, które do tej pory zwykle pozostawały białe. Przykładem są tu ogromnie popularne w ostatnim czasie kolorowe umywalki. Wybór brodzików czy wanien w niestandardowych kolorach jest wciąż rzadkością, ale i to zmienia się w miarę upływu czasu. Możliwość zamówienia produktów w określonych barwach będzie więc coraz bardziej pożądana, ze szczególnym uwzględnieniem takich kolorów jak czerń, beż czy odcienie ziemi. Na fali mody na ciekawe tekstury, sprzęty o strukturalnym wykończeniu zaczną też wypierać te gładkie.

Nowa kolekcja mebli łazienkowych Fiora marki NAS.
Nowa kolekcja mebli łazienkowych Fiora marki NAS to propozycja dla tych, którzy marzą o oryginalnej i nowoczesnej łazience. Kolekcja ta wyróżnia się czarnymi ażurowymi frontami, które w połączeniu z dekorem drewna, wprowadzają do łazienki harmonijny balans przytulności i surowości. Minimalistyczny design mebli i dekor złotego dębu sprawiają, że Fiora to doskonała propozycja do łazienek w sylu japandi – oszczędnych w stylistyce, lecz ujmujących klimatem salonu SPA. Perforacje na metalowych frontach mebli nadają bryłom lekkości i zapewniają świetną wentylację wewnętrzną, co zapobiega osiadaniu pary. W serii znajdziemy szafki pod umywalkę z dwojgiem lub trojgiem drzwi oraz wysoki słupek. Szafki podumywalkowe umożliwiają montaż umywalki nablatowej albo wykorzystanie mebla jako komody z blatem, na którym łatwo pomieścimy kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Seria dostępna jest także w wersji z czarnymi korpusami.

Zwróćmy też uwagę na możliwość personalizacji łazienki z produktami firmy Rejs. W jej ofercie znajdziemy m.in. szufladę z 2 koszami na bieliznę. Nie jeden, ale dwa kosze na pranie w jednej szufladzie to prosty sposób na jeszcze wygodniejszą segregację brudnych ubrań. Nagrodzoną Diamentem Meblarstwa 2023 szufladę z 2 koszami montuje się na wytrzymałych prowadnicach i przytwierdza do frontu. Ażurowe pojemniki z tworzywa, a także pasujące do nich pokrywy i sam stelaż, utrzymane są w bieli o odcieniu kości słoniowej i matowym wykończeniu. Szuflada przeznaczona jest do szafek o szer. 60 cm.

TEKST: Diana Nachiło

Artykuł został opublikowany w miesięczniku BIZNES.meble.pl, nr 12/2023.