Nowa porcja dobrych porad od firmy LECTRA
Wraz ze wzrostem kosztów surowców i robocizny, dzisiejszy konkurencyjny rynek staje się jeszcze bardziej skomplikowany, a producenci mebli tapicerowanych, tacy jak Ty, mają coraz większe trudności z zagwarantowaniem marży zysku.
Rośnie popyt i konsumenci dyktują warunki. Popyt na wszystko, co jest nowością jest nieograniczony. Konsumenci wykorzystują wnętrza swoich domów do wyrażania swojej wyjątkowej osobowości. Globalizacja oznacza, że ich sklepem meblowym jest cały świat, ze wszystkimi tego konsekwencjami w zakresie konkurencji i cen.
Nie masz innego wyjścia, jak tylko wyróżnić się poprzez oferowanie lepszych usług: dopasowywanie produktów do indywidualnych wymagań klienta, kolekcje modułowe, większa liczba modeli i wariantów z szerszym wyborem materiałów, większy zakres funkcji i wbudowanych technologii.
To, coś się dobrze sprzedaje, należy produkować.
Dlatego ważna jest kontrola kosztów, efektywne wykorzystywanie wiedzy pracowników o wyjątkowych kwalifikacjach, optymalizacja wydajności i minimalizacja strat na każdym etapie procesu projektowania i rozwoju produktu oraz produkcji. Te okoliczności wpłyną na rentowność Twojej firmy, ponieważ wymagają dodatkowego czasu i wydatków na wyprodukowanie mebli.
Lectra oferuje sposób na przewidywanie i kontrolę kosztów, aby osiągnąć rzeczywiste oszczędności materiałowe i finansowe w całym procesie produkcji, ale o tym już wkrótce, w części drugiej pt. Przewiduj koszty na etapie projektowania i rozwoju produktu.
fot. LECTRA
mat. sponsorowany