Newsroom

Targowy restart w Chinach

Fot. Koelnmesse.

Targowy restart w Chinach

Reklama
Meblarski-1000-banner-srodtekstowy-750x100-gif-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

interzum guangzhou odbyło się z udziałem międzynarodowej publiczności, a cyfrowe narzędzia zapewniły kontakty biznesowe poza samymi targami – na całym świecie.

Inauguracji pierwszego wydarzenia Koelnmesse od początku kryzysu związanego z koronawirusem towarzyszyły napięcie i duże oczekiwania. interzum pokazał, że targi branżowe, na których obowiązują surowe zasady higieny i ograniczona liczba wejść np. na tereny restauracji – są możliwe pomimo pandemii i mogą skutkować dobrym wynikiem handlowym. Międzynarodowa frekwencja była dobra i zgodna z okolicznościami; dzięki cyfrowemu kojarzeniu biznesowemu wystawcy mogli również dotrzeć do odwiedzających, którzy nie mogli przyjechać na wydarzenie – twierdzi Gerald Böse, prezes i dyrektor generalny Koelnmesse. – Potwierdza to nasze starania, aby jak najszybciej ponownie rozpocząć organizację targów w naszych halach w Kolonii. Sukces interzum guangzhou zachęca nas do obrania kursu na ten wynik wraz z naszymi klientami.

interzum guangzhou było pierwszą dużą platformą dla międzynarodowego sektora produkcji i dostaw mebli w drugiej połowie roku. Ponad 800 wystawców z 16 krajów i prawie 100 tys. odwiedzających skorzystało z okazji, aby ponownie osobiście spotkać się z dostawcami, klientami i partnerami biznesowymi, budując i wzmacniając relacje oraz ponownie łącząc się jako branża. W obecnej sytuacji najważniejsze jest, aby nasi klienci czuli się komfortowo i bezpiecznie na naszych imprezach – wyjaśnia Keith Tsui, dyrektor zarządzający chińskiej spółki zależnej Koelnmesse. – Jako profesjonaliści zajmujący się imprezami, jesteśmy w stanie stworzyć warunki sprzyjające targom, nawet w takich czasach.

Zgodnie z oczekiwaniami wystawców było mniej niż w statystykach z poprzedniego interzum guangzhou, ale w Chinach byli też obecni wystawcy międzynarodowi, którzy również skorzystali z imprezy. Wśród nich była grupa niemiecka, składającej się w sumie z ośmiu niemieckich wystawców. Ich prezentacje z powodzeniem nadzorowali lokalni pracownicy lub partnerzy handlowi. Jeśli chodzi o zwiedzających targi koncentrowały się przede wszystkim na rynku chińskim. Od pierwszego dnia odnotowano znakomitą i tylko nieznacznie mniejszą liczbę odwiedzających w porównaniu z poprzednią imprezą. Trzeciego dnia imprezy udało się nawet osiągnąć rekordową liczbę odwiedzających w porównaniu z poprzednimi wydarzeniami. To pokazuje, że nasi goście czują się bezpiecznie i lubią spędzać nawet kilka dni na naszej wystawie – mówi Tsui.

To wszystko sprawia, że impreza jest wzorem do naśladowania dla powrotu do normalności po miesiącach niepewności i przykładem udanego cyfrowego rozszerzenia zasięgu imprezy: dla międzynarodowych klientów, którzy nie mogli dotrzeć na miejsce z powodu ograniczeń w podróżowaniu. Właśnie dla nich interzum guangzhou zaoferowało „Offline2Online Live Business Matching”. Zagraniczni goście połączyli się z wydarzeniem cyfrowo z domu, wirtualnie spotykając się z wystawcami w celu podtrzymywania relacji biznesowych i oglądania nowych produktów. 

W przypadku wszystkich naszych wydarzeń – czy to w Kolonii, w ramach naszej koncepcji B-SAFE4business, czy za granicą we współpracy z naszymi spółkami zależnymi – opracowaliśmy szczegółowe koncepcje higieny, które umożliwiają naszym klientom bezpośrednie prowadzenie interesów – zapewnia Gerald Böse. – Targi mają absolutne znaczenie systemowe dla globalnej tkanki gospodarczej, a dla wielu uczestników mają tak naprawdę znaczenie egzystencjalne. 90% wystawców programu Koelnmesse to małe lub średnie przedsiębiorstwa, dla których międzynarodowe targi stanowią główną bramę do globalnego rynku. Naszą misją, jako organizatora międzynarodowych targów, jest zapewnienie zaangażowanym branżom siły napędowej, której potrzebują w swojej działalności. I traktujemy tę misję bardzo poważnie.