Newsroom

Nowa data „Warsaw Home & Contract”

1890374596

Nowa data „Warsaw Home & Contract”

Reklama
Meblarski-1000-banner-srodtekstowy-750x100-gif-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

Jak poinformowano 1 czerwca br., pandemia koronawirusa postawiła przed wszystkimi nowe wyzwania i stworzyła całkiem nową rzeczywistość, co wymaga podejmowania aktywnych działań, by dostosować się do zmienionych warunków. Z udostępnionego komunikatu wynika, że organizator „Warsaw Home & Contract” i „Warsaw Build” na bieżąco śledzi sytuację, tak by zapewnić bezpieczne warunki zarówno dla wystawców, jak i dla odwiedzających, a także jak najwięcej korzyści w kontekście biznesowym. W związku z tym wydarzenie, początkowo zaplanowane w dniach 30 września – 3 października br., zostało przeniesione i odbędzie się w terminie 26-29 listopada br.

Nowy termin – nowe możliwości

Jak zapewnia organizator, przesunięcie „Warsaw Home & Contract” wynika przede wszystkim z troski o zdrowie uczestników. Nowa data pozwala lepiej przygotować się do targów w specyficznych warunkach wymagających zachowania najwyższych standardów bezpieczeństwa. W trudnej sytuacji gospodarczej daje to polskim i zagranicznym wystawcom dodatkowy czas na zaplanowanie swoich działań, przygotowanie stoisk czy wdrożenie produktów. Późniejszy termin zwiększa również prawdopodobieństwo tego, że na targach pojawi się większa liczba gości biznesowych – zarówno z Polski, jak i z Włoch, Niemiec, Stanów Zjednoczonych czy Rosji, a więc najważniejszych rynków eksportowych i importowych dla polskiej branży wyposażenia wnętrz. „Warsaw Home & Contract” chce położyć jeszcze mocniejszy niż w poprzednich latach nacisk na budowanie jakościowego profilu odwiedzających targi: zapraszanie kupców, przedstawicieli sieci handlowych, dystrybutorów, architektów i projektantów wnętrz.

W duecie z Warsaw Build

W tym roku, podobnie jak podczas poprzedniej edycji, targi „Warsaw Home & Contract” zostaną połączone z „Warsaw Build”. Początkowo planowano zorganizować te imprezy oddzielnie, a samo „Warsaw Build” miało się koncentrować na architekturze oraz materiałach wykończeniowych. Jednak w obecnej sytuacji uczestnicy będą mogli swobodnie poruszać się pomiędzy obydwiema strefami. Ponadto organizatorzy targów wsłuchali się w głosy wystawców z sektora łazienkowego, wykończeniowego i instalacyjnego, którym zależało na prezentacji swoich produktów także w kontekście wnętrzarskim. To o tyle korzystne, że np. tematyka materiałów wykończeniowych ściśle wiąże się z trendami aranżacyjnymi. Szczególnie widoczne jest to w branży łazienkowej. Oprócz tego wspólne wydarzenie to połączenie dwóch budżetów promocyjnych, co jest istotne, jeśli chodzi o skuteczność promocji.