Newsroom

Luigi De Vito nowym prezesem Acimall

Od lewej: Lorenzo Primultini, Marianna Daschini i Luigi De Vito.

Luigi De Vito nowym prezesem Acimall

Walne zgromadzenie Acimall, stowarzyszenia włoskich producentów mebli i technologii drewna, zatwierdziło nominację Luigi De Vito na prezesa. Jego kadencja potrwa do 2023 r.

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Na spotkaniu, które odbyło się 14 lipca br. zaakceptowano nominację ze strony Zarządu i zatwierdzono sprawozdanie finansowe jednego z najtrudniejszych lat dla Acimall i całej gospodarki światowej. Prezesem stowarzyszenia przez najbliższe trzy lata będzie Luigi De Vito (Scm Group). Rolę wiceprezes będzie pełniła Marianna Daschini (Greda)

De Vito jest żonaty, ma troje dzieci. Obecnie pracuje na stanowisku dyrektora działu drewna w Scm Group, gdzie jest odpowiedzialny za produkcję, rozwój produktu, sprzedaż i obsługę posprzedażową. Ma dyplom zarządzania przedsiębiorstwem, który zdobył na Uniwersytecie Luiss w Rzymie. Solidne doświadczenie w zarządzaniu nabył za granicą, zajmując się europejskimi pożyczkami dla startupów, a następnie w Unilever. Od 2008 r. pracuje w branży technologii drewna, obejmując coraz bardziej odpowiedzialne stanowiska. Do Scm Group dołączył w 2012 r.

De Vito skorzystał z okazji, by powitać wielu właścicieli firm biorących udział w konferencji wideo, a przede wszystkim podziękował ustępującemu prezydentowi. Lorenzo Primultini był w stanie poprowadzić stowarzyszenie przez jeden z najtrudniejszych czasów w historii, koncentrując się jednocześnie na wartościach, które stowarzyszenie biznesowe musi zachować – powiedział Luigi De Vito. Nowy prezes Acimall przedstawił wiceprezes, podkreślając wartość młodej menager – Marianny Daschini – w tej roli.

Następnie wspomniał o kluczowych tematach swojej kadencji: promowaniu otwartego dialogu między firmami członkowskimi i innymi stowarzyszeniami. Jego zamierzeniem jest koncentrowanie zasobów na strategicznych projektach (dostęp do kredytów, rozwój biznesu, inicjatywy łańcucha dostaw). Nowemu prezesowi szczególnie zależy na wspieraniu i rozwoju marek firm członkowskich. Zapewnił, że jego priorytetem jest: tworzenie sprzyjającego środowiska do wymiany doskonałych modeli strategii rynkowej, sprzedaży i trendów technologicznych.