Newsroom

Kwietniowy „BIZNES.meble.pl” już dostępny

45257504

Kwietniowy „BIZNES.meble.pl” już dostępny

W najnowszym wydaniu miesięcznika BIZNES.meble.pl wszystko o plebiscycie Człowiek Dekady! A ponadto mnóstwo ważnych i ciekawych tematów. Zapraszamy do lektury!

Reklama
Banner All4Wood 2024 - 750x100

Jeszcze gorący – kwietniowy numer miesięcznika BIZNES.meble.pl – dostępny jest w dwóch wersjach – papierowej i elektronicznej.

To wyjątkowe wydanie, w którym podsumowujemy Plebiscyt Człowiek Dekady BIZNES.meble.pl. Znajdziecie w nim nie tylko wynikiprezentację miejsc od 1 do 100 – ale też wywiady z tymi, którzy uplasowali się na podium:

– Adam i Jerzy Krzanowscy, twórcy firmy Nowy Styl i zwycięzcy plebiscytu Człowiek Dekady BIZNES.meble.pl o zarządzaniu jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm meblarskich na świecie, sile zespołu, satysfakcji klientów i szybkich reakcjach na zmiany. 

– Marek Liberacki, właściciel Libro, zdobywca 2. miejsca w plebiscycie Człowiek Dekady BIZNES.meble.pl, o najważniejszych wydarzeniach w firmie w ostatnich 10 latach, dywersyfikacji rynków zbytu i przyszłości branży meblarskiej.

– Dariusz Świątek, sales manager w Impress Decor Polska, zdobywca 3. miejsca w plebiscycie Człowiek Dekady BIZNES.meble.pl, o budowaniu relacji i wyzwaniach ostatniego roku, które określiły kierunki zmian w branży.

O czym przeczytacie w kwietniowym wydaniu miesięcznika BIZNES.meble.pl?

Co dziś boli branżę meblarską? Felieton Tomasza Wiktorskiego;

Pierwsza setka. Felieton Zdzisława Sobierajskiego;

Lokalsi czy globalsi. Felieton Anny Gąsiorowskiej;

RAPORT: Rok z COVID-em;

W DZIALE BRANŻA:

– wiadomości;

Plebiscyt Człowiek Dekady rozstrzygnięty;

WYWIADY:

– Jesteśmy autentyczni – Adam i Jerzy Krzanowscy, Nowy Styl;

– Dobrze wychodzimy na kryzysach – Marek Liberacki, Libro;

– Trzeba mieć świadomość nieprzewidywalności zdarzeń – Dariusz Świątek, Impress Decor Polska;

„Interzum” – cyfrowo i globalnie – Matthias Pollman, Vice President Trade Fair Management Koelnmesse, o tegorocznym debiucie międzynarodowych targów „Interzum” w wersji cyfrowej, specyfice spotkań w rzeczywistości wirtualnej i korzyściach, które mogą z nich wyniknąć. 

W DZIALE DESIGN:

– wiadomości;

Projektanci zmian – Głosy projektantek i projektantów o tym, czego najbardziej im brakowało w ciągu ostatnich 12 miesięcy? Co sobie uświadomili i na co się otworzyli? Czy właśnie zaczyna się dla nich twórczy czas?

PE-P studenckim okiem;

trendy;

nowości;

TEMAT WYDANIA: ŁAZIENKA NA CZASIE

– Z daleka od zgiełku – Niezależnie od budżetu – każdego użytkownika łazienki stać na to, aby stworzyć miejsce, które spełni swoje podstawowe funkcje, a czasem stanie się azylem od natłoku codziennych bodźców. Łazienka idealna to już nie tylko marzenie – mówią eksperci. Wystarczy kreatywność. 

– W pełnym pakiecie – Biała lub kolorowa ceramika chętnie integruje się z bardzo funkcjonalnymi meblami łazienkowymi, nawet w niewielkich wnętrzach.

– Gen odporności – Odporne materiały nie boją się kontaktu z wodą i dobrze zabezpieczają wyposażenie łazienek. Dodatkowo, dają wiele możliwości w zakresie indywidualnego wyboru kolorystyki.

W DZIALE CHILLOUT:

– Dumna z mebli, odpowiedzialna za region – o swojej pasji opowiada Edyta Defratyka;

– Branża, która lubi pomagać;

– felietony.

Zapraszamy do lektury: BIZNES.meble.pl, nr 4/2021.