Newsroom

Jak zwiększyć e-sprzedaż na rynkach zagranicznych?

Konferencja Cross-Border E-commerce 2024.

Jak zwiększyć e-sprzedaż na rynkach zagranicznych?

Już 13 maja odbędzie się konferencja Cross-Border E-commerce – najważniejsze wydarzenie poświęcone  sprzedaży internetowej na międzynarodowych rynkach.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

To świetna okazja, by zyskać nowe pomysły i poznać najnowsze rozwiązania pomocne w realizacji efektywnych działań eksportowych, a przede wszystkim, by zwiększyć e-sprzedaż. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, zarówno dla producentów, jak i dla firm handlowych. Ze względu na limitowaną liczbę miejsc warto wcześniej skorzystać z rejestracji na stronie wydarzenia.

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

Uczestnicząc w wydarzeniu zyskasz nowe pomysły na e-sprzedaż zagraniczną podczas inspirujących wykładów, jak również skorzystasz z indywidualnych porad ekspertów na stoiskach konsultacyjnych. Ponadto nawiążesz współpracę z partnerami, którzy pomogą Ci odnieść sukces w sprzedaży internetowej na zagranicznych rynkach i wymienisz się doświadczeniami z innymi uczestnikami wydarzenia.

Czego się dowiesz podczas prelekcji?

Zapowiedź konferencji Cross-Border E-commerce.

Dzięki udziałowi w inspirujących wykładach, prowadzonych przez ekspertów, czyli praktyków, stworzysz skuteczną strategię cross-border e-commerce, dopasujesz swoje działania sprzedażowe i marketingowe do specyfiki różnych rynków, poznasz najczęstsze błędy przy uruchamianiu e-sklepu za granicą i dowiesz się, jak ich uniknąć.

Wykorzystasz też najnowsze technologie pomocne w ekspansji międzynarodowej i unikniesz pułapek wynikających z różnych przepisów prawnych na poszczególnych rynkach.

Szczegółowy program wykładów w trzech odsłonach

Konferencja składa się z trzech części:

Na dobry start:

  • „Najczęstsze błędy przy uruchamianiu e-sklepu za granicą – jak ich uniknąć?” – Renata Gerlach, Head of Sales, AtomStore
  • „Technologiczne elementy sprzedaży cross-border” – Sławomir Spyra, Head of Commucication, merce.com
  • „Crossborder to nie tylko tłumaczenia. Jak zbudować spójny ekosystem technologiczny dla sprzedaży globalnej?” – Kamil Niedziewicz, menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode, Marek Kich, CEO Satisfly
  • „Obraz, który sprzedaje wszędzie: Strategie fotografii produktowej w międzynarodowej ekspansji e-commerce” – Kamil Czaja, CEO & Founder Gopackshot.com

W centrum uwagi:

  • „Co wiesz o rynkach, na których sprzedajesz? Jak dostosowanie do oczekiwań lokalnych klientów zwiększa konwersję w cross-border?” – Szymon Wcisło, CEO Romania Express
  • „Chorwaci cenią polskie e-sklepy. Sprawdź, jak rozwinąć w Chorwacji swój e-commerce” – Paweł Banach, Business Development Manager, Packeta
  • „Prawo e-commerce w praktyce: Jak sprzedawać globalnie i zgodnie z regulacjami. Case studies” – Marcin Tomczak, CEO & Founder E-commerce legal
  • „Technologie, które skalują się razem z Tobą – jak wybrać platformę e-commerce na rynki zagraniczne” – Damian Sinior Head of Growth, Strix
  • „Dobrze naoliwiony silnik ekspansji zagranicznej, czyli jak performance marketing staje się motorem napędowym sprzedaży w procesie exportowym” – Andrzej Brandt, Performance Marketing Director, numbers & intuition

Wielki finał:

  • „Konfiguratory produktów w cross border = game changer w sprzedaży zagranicznej” – Błażej Łukomski, CEO Hummerce&Best.net
  • „Blaski i cienie sprzedaży na Amazon” – Tomasz Jankowski, założyciel i CEO Go2Market Sp. z o.o.
  • „Jak skutecznie zarządzać walutami i zwiększyć zyski w cross-border ecommerce” – Piotr Bobiński, Key Account Director E-commerce, Ebury
  • „Biznesowe KPI w cross-border e-commerce: Jak mierzyć sukces technologii na różnych rynkach” – Krzysztof Abram, CEO Gate-Software

Po konferencji uczestnicy otrzymają od organizatora prezentacje, na których udostepnienie prelegenci wyrażą zgodę.

Dowiedz się więcej o konferencji i dołącz do wydarzenia. Odwiedź stronę, by się zarejestrować: Cross-Border E-commerce.