Newsroom

Interzum 2021 wyłącznie w sieci

1693089540

Interzum 2021 wyłącznie w sieci

Targi Interzum odbędą się w dniach 4-7 maja br. jako wydarzenie czysto cyfrowe.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznastwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Tym, czego potrzebują dziś nasi wystawcy jest pewność planowania. Biorąc pod uwagę fakt, że sytuacja pandemiczna rozwija się dynamicznie, w ścisłej współpracy z branżą, zdecydowaliśmy się zorganizować targi Interzum jako wydarzenie czysto cyfrowe. Celowo zaprojektowaliśmy koncepcję targów tak, aby umożliwić przejście z formy hybrydowej na cyfrową w dowolnym momencie – powiedział Oliver Frese, dyrektor operacyjny Koelnmesse. Dzięki naszemu rozwiązaniu cyfrowemu interzum@home, oferujemy dostawcom z branży meblarskiej i branży wyposażenia wnętrz bardzo atrakcyjną platformę do zaprezentowania ich innowacji na globalnej scenie cyfrowej, którą bez wątpienia można uznać za najnowocześniejszą – skomentował.

interzum@home – pomost do Interzum 2023

W tych niezwykłych czasach, interzum@home Koelnmesse staje się pomostem do Interzum 2023. Jest to bardzo mile widziane ze strony branży. Platforma cyfrowa pozwala prezentować produkty i innowacje szerokiemu gronu odbiorców, a tym samym osiągnąć maksymalny zasięg, nawet jeśli nie może to zastąpić fizycznych targów– powiedział dr Andreas Hettich, przewodniczący komitetu doradczego Interzum. Wraz z Hettich, Blum, Häfele i Vauth-Sagel, liderzy rynku ogłosili, że będą prezentować nowe produkty cyfrowo na interzum@home.

Jako wiodące międzynarodowe targi branży dostawców i sektora wyposażenia wnętrz, interzum@home zapewnia firmom infrastrukturę jakiej potrzebują, aby obserwować aktualne trendy i zdefiniować fundamentalne zmiany strukturalne w branży i społeczeństwie. Jest to właściwe miejsce do generowania biznesu jutra i rozwijania go w przyszłości. Wszystko zgodnie z naczelną zasadą Interzum: „Creating tomorrow’s living spaces together”.

Celem platformy cyfrowej jest maksymalizacja zasięgu: rozwijanie nowych kontaktów międzynarodowych jest równie ważne, jak utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami. W przyszłości zasięg cyfrowy stanie się nowym i dodatkowym kryterium sukcesu wszystkich naszych targów – powiedział Maik Fischer, dyrektor Interzum. interzum@home w bardzo dużym stopniu opiera się na sieci kontaktów: daje wystawcom i odwiedzającym możliwość zidentyfikowania, na przykład, właściwej osoby do ich biznesu. Wizualna strona Discovery Graph to bardzo proste, zabawne i interaktywne narzędzie do znajdowania odpowiednich kontaktów i firm – za pośrednictwem sieci, kontaktów osobistych lub dopasowania do określonych zainteresowań – kontynuuje Fischer.

interzum@home będzie koncentrować się również na produktach i zjawiskach. Cyfrowy salon wystawców, występy na Product Stage, okrągłe stoły i wirtualne kawiarnie to tylko niektóre z wielu możliwości prezentacji produktów i rozwiązań, wiedzy i trendów. Nawet w obliczu pandemii, zapewnia to, że Interzum dotrze do globalnej publiczności, a zatem także do decydentów i liderów opinii na wszystkich kontynentach.

Aby zaprezentować funkcjonalności i możliwości platformy cyfrowej, przez najbliższe tygodnie zespół targowy będzie prowadził webinary z prezentacjami na żywo dla różnych rynków. Ponadto, na stronie Interzum można znaleźć mnóstwo informacji o wszystkich aspektach interzum@home.