Newsroom

Interzum 2021 wyłącznie w sieci

1693089540

Interzum 2021 wyłącznie w sieci

Tym, czego potrzebują dziś nasi wystawcy jest pewność planowania. Biorąc pod uwagę fakt, że sytuacja pandemiczna rozwija się dynamicznie, w ścisłej współpracy z branżą, zdecydowaliśmy się zorganizować targi Interzum jako wydarzenie czysto cyfrowe. Celowo zaprojektowaliśmy koncepcję targów tak, aby umożliwić przejście z formy hybrydowej na cyfrową w dowolnym momencie– powiedział Oliver Frese, dyrektor operacyjny Koelnmesse. Dzięki naszemu rozwiązaniu cyfrowemu interzum@home, oferujemy dostawcom z branży meblarskiej i branży wyposażenia wnętrz bardzo atrakcyjną platformę do zaprezentowania ich innowacji na globalnej scenie cyfrowej, którą bez wątpienia można uznać za najnowocześniejszą – skomentował.

W tych niezwykłych czasach, interzum@home Koelnmesse staje się pomostem do Interzum 2023. Jest to bardzo mile widziane ze strony branży. Platforma cyfrowa pozwala prezentować produkty i innowacje szerokiemu gronu odbiorców, a tym samym osiągnąć maksymalny zasięg, nawet jeśli nie może to zastąpić fizycznych targów– powiedział dr Andreas Hettich, przewodniczący komitetu doradczego Interzum. Wraz z Hettich, Blum, Häfele i Vauth-Sagel, liderzy rynku ogłosili, że będą prezentować nowe produkty cyfrowo na interzum@home.

Jako wiodące międzynarodowe targi branży dostawców i sektora wyposażenia wnętrz, interzum@home zapewnia firmom infrastrukturę jakiej potrzebują, aby obserwować aktualne trendy i zdefiniować fundamentalne zmiany strukturalne w branży i społeczeństwie. Jest to właściwe miejsce do generowania biznesu jutra i rozwijania go w przyszłości. Wszystko zgodnie z naczelną zasadą Interzum: „Creating tomorrow’s living spaces together”.

Celem platformy cyfrowej jest maksymalizacja zasięgu: rozwijanie nowych kontaktów międzynarodowych jest równie ważne, jak utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami. W przyszłości zasięg cyfrowy stanie się nowym i dodatkowym kryterium sukcesu wszystkich naszych targów – powiedział Maik Fischer, dyrektor Interzum. interzum@home w bardzo dużym stopniu opiera się na sieci kontaktów: daje wystawcom i odwiedzającym możliwość zidentyfikowania, na przykład, właściwej osoby do ich biznesu. Wizualna strona Discovery Graph to bardzo proste, zabawne i interaktywne narzędzie do znajdowania odpowiednich kontaktów i firm – za pośrednictwem sieci, kontaktów osobistych lub dopasowania do określonych zainteresowań – kontynuuje Fischer. interzum@home będzie koncentrować się również na produktach i zjawiskach. Cyfrowy salon wystawców, występy na Product Stage, okrągłe stoły i wirtualne kawiarnie to tylko niektóre z wielu możliwości prezentacji produktów i rozwiązań, wiedzy i trendów. Nawet w obliczu pandemii, zapewnia to, że Interzum dotrze do globalnej publiczności, a zatem także do decydentów i liderów opinii na wszystkich kontynentach.

Aby zaprezentować funkcjonalności i możliwości platformy cyfrowej, przez najbliższe tygodnie zespół targowy będzie prowadził webinary z prezentacjami na żywo dla różnych rynków. Ponadto, na stronie Interzum można znaleźć mnóstwo informacji o wszystkich aspektach interzum@home.