Edukacja

Workbook o strategii marki architekta i pracowni

Workbook „Strategia marki architekta i pracowni” pomaga stworzyć i wdrożyć spójną oraz efektywną strategię marki – krok po kroku.

Workbook o strategii marki architekta i pracowni

Jak stworzyć silną markę architekta i pracowni? Ten workbook to narzędzie, które pomoże wdrożyć spójną i efektywną strategię. Autorką publikacji jest Magda Skibka.

Reklama
Banner reklamowy reklamuj się w BIZNES.meble.pl listopad 2024 750x200

Świat architektury rządzi się własnymi prawami. Konkurencja jest olbrzymia, a rynek pełen utalentowanych profesjonalistów. Kluczowy element sukcesu stanowi nie tylko umiejętność projektowania, ale także skuteczna strategia marki. Właśnie dlatego powstał workbook „Strategia marki architekta i pracowni”, który pomoże stworzyć i wdrożyć spójną oraz efektywną strategię marki – krok po kroku. Autorką opracowania jest Magda Skibka. To ekspertka i strateżka z 18-letnim doświadczeniem we wspieraniu marek oraz pracowni architektonicznych w działaniach komunikacyjnych.

Jak i po co budować strategię marki?

Strategia marki to fundament, na którym opiera się wizerunek pracowni.

Określa, kim jesteś jako architekt, co wyróżnia Twoje projekty, jakie wartości przekazujesz klientom i jak chcesz być postrzegany w branży. Dzięki dobrze przemyślanej strategii możesz przyciągnąć odpowiednich klientów, zbudować trwałe relacje i wyróżnić się na tle innych – podkreśla Magda Skibka, autorka opracowania.

Bez strategii marki, architekt lub pracownia może wyglądać na niejednoznaczną i trudną do zapamiętania.

Brak spójności w komunikacji, zła prezentacja usług czy brak wyróżników mogą sprawić, że Twoja oferta zostanie zignorowana lub źle odebrana przez potencjalnych klientów – przestrzega Magda Skibka.

Strategia marki krok po kroku

90 stron, 15 rozdziałów i 30 zadań – workbook „Strategia marki architekta i pracowni” to solidna pigułka wiedzy, którą dzieli się jego autorka.

Załóżmy, że chcesz współpracować z Klientem biznesowym projektując np. przestrzenie biurowe. Od czego zacząć? Przede wszystkim od analizy własnych kompetencji, a także otoczenia i potencjalnej konkurencji. Kluczem do sukcesu jest również właściwe zrozumienie kto jest naszym klientem i gdzie możemy go spotkać. Czy Instagram jest, aby jedyną i właściwą platformą? A może warto brać udział w wydarzeniach, kierowanych do tej grupy? – pyta Magda Skibka.

Jak widać, aspektów, które należy brać pod uwagę jest naprawdę wiele, a strategia pomaga je określić. Pozwala też ustalić priorytety w rozwoju marki i nadać całemu procesowi porządek, bo projektowanie komunikacji własnej marki to również proces.

PDF, EPUB, MOBI – strategia marki w trzech formatach

Workbook „Strategia marki architekta i pracowni” to narzędzie, które pomoże uporządkować wszystkie kluczowe aspekty marki. Dzięki niemu:

  • Zdefiniujesz swoją unikalność i wyróżnisz się na tle konkurencji.
  • Odpowiesz sobie na pytanie, czy nisza jest Ci potrzebna, a jeśli tak jak ją określić.
  • Stworzysz spójną komunikację, która przyciągnie odpowiednich klientów.
  • Określisz strategię działań, które będą skuteczne i dopasowane do Twojego stylu pracy.
  • Dowiesz się, co jest fundamentem każdej marki.
Magda Skibka jest specjalistką ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.
Magda Skibka jest specjalistką ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.

Ponadto workbook to idealne rozwiązanie zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych architektów. Adresatami publikacji są wszyscy ci, którzy chcą uporządkować swoje działania marketingowe i wyjść na rynek z jasnym, profesjonalnym wizerunkiem.

Workbook „Strategia marki architekta i pracowni” jest narzędziem cyfrowym, dostępnym w formatach .pdf, .epub oraz .mobi.

Tylko do 22 listopada 2024 r. Workbook „Strategia marki architekta i pracowni” można kupić na dedykowanej stronie internetowej w promocyjnej cenie 199 zł brutto.