Edukacja

Sukcesorzy spotykają się w Poznaniu

1838420042

Sukcesorzy spotykają się w Poznaniu

Od 5 do 6 października sukcesorzy z polskich firm rodzinnych wymieniają się doświadczeniami na 5. Kongresie NextG. FUTURE of NEXTgen, zorganizowanym przez Instytut Biznesu Rodzinnego.

Reklama
Słownik meblarski. Materiałoznastwo nie tylko dla profesjonalistów. Banner reklamowy śródtekstowy 750x200 px.

Kongres NextG dedykowany jest młodemu pokoleniu przedsiębiorców z polskich firm rodzinnych, a tematyka wiodąca spotkania skupia się na digitalizacji, kompetencjach przyszłości, trendach biznesowych i roli sukcesorów w przyszłości polskiej gospodarki.

Uczestnicy wydarzenia to głównie młodzi sukcesorzy pochodzący z rodzin biznesowych. Przyjeżdżają do Poznania, bo chcą wymienić się doświadczeniami z innymi uczestnikami, którzy tak jak oni, stoja przez wyzwaniem sukcesyjnym i biznesowym w swoich rodzimych firmach.

Wiemy, że zaledwie 8% sukcesorów chce przejąć firmę rodzinna po rodzicach. Dlatego podczas Kongresu NextG polscy sukcesorzy słyszą historie zarówno sukcesów i porażek swojego pokolenia w firmach i poza nimi. Konfrontują swoje wyobrażenia o przejęciu firmy rodzinnej z rzeczywistością zbudowaną przez swoich rodziców czy dziadków. Młodzi przedsiębiorcy dzielą się tutaj swoimi doświadczeniami i nawiązują relacje, które niejednokrotnie zostają z nimi na długie lata – mówi prezes Instytutu Rodzinnego dr Adrianna Lewandowska, MBA.

Tegoroczna edycja Kongresu NextG FUTURE of NEXTgen skupia się na podejściu praktycznym do biznesu i nadchodzących zmian gospodarczych. Dlatego do prelekcji, dyskusji zaproszeni zostali czołowi zagraniczni eksperci z obszaru firm rodzinnych, między innymi Susanne Bransgrove czy Guillermo Salazar.

Wystąpią także polscy praktycy i mówcy: Zofia Dzik z Instytutu Humanites, dr Marta Widz, Roman Wieczorek, Szymon Trzebiatowski oraz dr Adrianna Lewandowska z ramienia Instytutu Biznesu Rodzinnego. Dotychczas, w latach 2016, 2017, 2018, 2019, w NextG wzięło łącznie udział ponad 800 sukcesorów z firm takich, jak: Altom Design, Ania Kruk, Dr Irena Eris, Graal, Inglot, Kazar, Kupiec, Kross, Oceanic, Oknoplast, Mitcar, Wojas, Wajnert Meble, ZPUE oraz Zbyszko.

Wydarzenie będzie w całości hybrydowe – z możliwością wzięcia udziału w formule stacjonarnej dla ograniczonej liczby uczestników (ze względów bezpieczeństwa) oraz w dwóch wersjach online – dla wszystkich tych, którzy wybiorą zdalne uczestnictwo w konferencji. Wirtualna wejściówka na Kongres NextG to niezwykła możliwość personalizacji agendy i dopasowania jej do własnych potrzeb.