Edukacja

Czy jesteśmy gotowi na cyfrowe wyzwania?

vr, trendy technologiczne, cyfryzacja

Czy jesteśmy gotowi na cyfrowe wyzwania?

Reklama
Meblarski-1000-banner-srodtekstowy-750x100-gif-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

Jak pandemia wpłynęła na wymagania klientów? To jedno z głównych pytań, na które starają się odpowiedzieć eksperci firmy doradczej Deloitte, w raporcie nt. trendów technologicznych 2021 roku. 

Restart powszechnie przyjętego modelu pracy, personalizacja cyfrowych doświadczeń oraz technologie w służbie różnorodności, równości i przeciwdziałające wykluczeniu – to trzy z dziewięciu tendencji uwzględnionych w publikacji. 12. edycja raportu „Tech Trends 2021” opisuje trendy, które w ciągu najbliższych dwóch lat mogą spowodować rewolucję w przedsiębiorstwach.

Przewodnim tematem naszego tegorocznego raportu jest odporność, której wiele inspirujących przykładów w biznesie pokazał nam ubiegły rok. Tegoroczne prognozy można natomiast opisać hasłowo „lepsze doświadczenie wewnątrz i na zewnątrz organizacji”. Liczę, że adopcja przewidywanych przez nas trendów pozwoli uodpornić biznes na nieoczekiwane zakłócenia na rynku – mówi Daniel Martyniuk, partner, lider zespołu strategii i transformacji IT w Deloitte.

Kierunek: personalizacja

Miniony rok sprawił, że wiele interakcji ze świata codziennego zostało przeniesionych do świata cyfrowego – od szkoły, przez pracę aż po zakupy. To też wywołało tęsknotę za osobistym kontaktem z drugim człowiekiem. W ankietach, które Deloitte przeprowadziło w pierwszych miesiącach pandemii, ponad połowa respondentów stwierdziła, że chciałaby, aby ich wirtualne doświadczenia były bardziej ludzkie. Z raportu „Tech Trends 2021” wynika, że w ciągu najbliższych dwóch lat firmy będą musiały stawić czoła rosnącym oczekiwaniom konsumentów, dotyczącym połączenia najlepszych cech interakcji zarówno ze świata cyfrowego, jak i rzeczywistości.