fbpx
Branża

Meble Polska online

Józef Szyszka, dyrektor targów Meble Polska.

Meble Polska online

O targach Meble Polska online i sytuacji poznańskich targów mówi Józef Szyszka, dyrektor targów Meble Polska.

Reklama
Meblarski-1000-banner-srodtekstowy-750x100-gif-miesiecznik-i-portal-informacyjny-branzy-meblarskiej-biznes-meble-pl

Targi Meble Polska były ostatnim dużym wydarzeniem targowym, które udało się zrealizować przed wybuchem pandemii. Od tego czasu, poza krótką przerwą w połowie ubiegłego roku, nie ma praktycznie możliwości organizacji targów w klasycznej formie.

Biorąc pod uwagę, że zdecydowana większość przychodów Grupy MTP generowana jest poprzez działalność targową, utrzymanie ich na odpowiednim poziomie było prawdziwym wyzwaniem. Z jednej strony musieliśmy skupić się na rozszerzaniu oferty uzupełniającej portfolio naszych usług, z drugiej konieczne było dostosowanie formuły organizowanych przez nas wydarzeń do nowych pandemicznych realiów.

ZOBACZ TAKŻE: Targi w 2021 r. – co, gdzie, kiedy?

Po stosunkowo długim okresie oczekiwania, w drugiej połowie roku otrzymaliśmy znaczącą pomoc finansową w ramach tarczy antykryzysowej. Kwota oczywiście pokryła tylko część kosztów bieżącej działalności, ale pomogła nam przetrwać trudny okres i zachować miejsca pracy. Ale nie wszystkie firmy związane z branżą targową radzą sobie z tą sytuacją.

Targi Meble Polska 2021, ze względu na obostrzenia związane z pandemią, nie odbyły się w planowanym terminie pod koniec lutego. Przełożyliśmy ich organizację na maj. Jednak trudna sytuacja epidemiczna skłoniła nas ostatecznie do zmiany formuły wydarzenia.

Meble Polska online w maju

Grupa MTP przygotowała alternatywne rozwiązanie, które pozwoli spotkać się online przedstawicielom branży meblarskiej z całego świata i da możliwość prowadzenia rozmów handlowych bez ryzyka dla zdrowia związanego z bezpośrednim kontaktem i podróżowaniem. Od 24 do 28 maja br. odbędą się biznesowe spotkania online branży meblowej i wyposażenia wnętrz Meble Polska Edycja Specjalna.

Wydarzenie zostanie zorganizowane z użyciem intuicyjnej platformy internetowej, która przy kojarzeniu partnerów gospodarczych opiera się na sztucznej inteligencji. Jej zaletą jest przyjazny interfejs, brak konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania, możliwość wyszukania klientów według zainteresowań biznesowych, informacja zwrotna o osobach odwiedzających profil firmy oraz możliwość odbycia nieograniczonej liczby spotkań 1:1 z funkcją video oraz chat.

ZOBACZ TAKŻE: Meble Polska w erze (post)covidowej.

Co ciekawe, system automatycznie zarekomenduje partnerów do spotkań zainteresowanych naszą ofertą, zapisze umówione spotkania w kalendarzu zsynchronizowanym z Outlookiem i Google i z odpowiednim wyprzedzeniem powiadomi o zbliżającym się spotkaniu.

Więcej w miesięczniku BIZNES.meble.pl, nr 5/2021.