Firmy na targach

Rozwiązania przyszłości dla branży meblarskiej

Stoisko Sonae Arauco na targach Meble Polska 2025.

Rozwiązania przyszłości dla branży meblarskiej

Sonae Arauco skutecznie odpowiada na wyzwania rynku, stawiając na zrównoważony rozwój oraz szybki dostęp do produktów z kolekcji „Innovus – Matching our Nature”, inspirowanych naturą i najnowszymi trendami.

Sonae Arauco ma za sobą niezwykle udany debiut podczas targów MEBLE POLSKA 2025, który stał się zapowiedzią ambitnych planów dalszego rozwoju marki. Na ekspozycji w Poznaniu firma przedstawiła koncept, zachęcając odwiedzających do bliższego poznania wyjątkowej kolekcji magazynowej „Innovus – Matching our Nature collection”.

Dlaczego warto wybrać „Innovus – Matching our Nature collection”?

Po pierwsze, kolekcja ta wyróżnia się nowoczesnymi rozwiązaniami dekoracyjnymi, które w kompleksowy sposób odpowiadają na różnorodne oczekiwania producentów mebli.

Dzięki elastycznej, starannie dopasowanej ofercie producenci otrzymują dostęp do innowacyjnych rozwiązań, które – wsparte możliwością korzystania z magazynu ekspresowego – znacząco podnoszą efektywność ich procesów produkcyjnych.

Po drugie, produkty z serii „Innovus – Matching our Nature collection” powstają z drewna pochodzącego zarówno ze zrównoważonych źródeł, jak i z materiałów odzyskanych w procesie recyklingu. Wyjątkowa jakość oraz szeroki wybór dekorów umożliwiają perfekcyjne dopasowanie i stworzenie przestrzeni, które charakteryzują się trwałością i ponadczasowym pięknem. Sonae Arauco inspiruje tym samym do projektowania wnętrz o wyjątkowym charakterze, które przetrwają próbę czasu.

Prezentacja kolekcji "Innovus – Matching our Nature collection" z oferty Sonae Arauco na targach Meble Polska 2025.

Innowacje i zrównoważony rozwój

Udział Sonae Arauco w targach MEBLE POLSKA 2025 w Poznaniu to element re­alizowanej przez firmę strategii rozwoju na polskim rynku. Firma stawia na inno­wacyjność, jakość i zrównoważony rozwój. Znajduje to odzwierciedlenie w jej ofercie, a także w podejściu do współpracy z pol­skimi partnerami. Targi MEBLE POLSKA 2025 były nie tylko okazją do zaprezento­wania nowoczesnych produktów, ale też do nawiązania nowych relacji bizneso­wych.

Nic więc dziwnego w tym, że ekspozy­cja Sonae Arauco przyciągała tłumy zwie­dzających. Uwaga targowych gości zogni­skowała się na „Innovus – Matching our Nature collection”.

„Innovus – Matching our Nature collection” – wszechstronność i autentyczność

Dzisiaj standardy w projektowaniu me­bli wyznacza między innymi autentycz­ność powierzchni. Dlatego zaprezentowa­ne w Poznaniu tekstury, takie jak Cosmos, Flow, Fusion, Spirit i Stucco imponowały zwiedzającym zarówno pod kątem wizual­nym, jak i wrażeń dotykowych. Funkcjonal­ność i wszechstronność, które oferuje „In­novus – Matching our Nature collection” są niezwykle istotne dla produkcji mebli.

Dekory haptyczne z kolekcji "Innovus – Matching our Nature collection" z oferty Sonae Arauco na targach Meble Polska 2025.

W ofercie Sonae Arauco znajdują się produkty, które odpowiadają na współcze­sne potrzeby rynku meblarskiego. Jednym z kluczowych trendów, który firma chce kontynuować w Polsce, jest zrównoważony rozwój. Dlatego też oferuje materiały, które są produkowane z surowców pochodzących z odpowiedzialnych źródeł, zgodnie z mię­dzynarodowymi standardami. W Polsce, gdzie świadomość ekologiczna wśród kon­sumentów rośnie, takie podejście stanowi istotny atut w relacjach z klientami. Warto zaznaczyć, że Sonae Arauco stawia na in­nowacyjne rozwiązania, które odpowiada­ją na potrzeby klientów poszukujących za­równo estetycznych, jak i funkcjonalnych produktów.

Zwiedzający stoisko Sonae Arauco na targach Meble Polska 2025.

Strategia rozwoju w Polsce i w Europie Wschodniej

Obecność Sonae Arauco na polskim ryn­ku, jednym z kluczowych rynków w Europie, zyskuje na znaczeniu. Firma nieustannie po­szukuje nowych sposobów na wzmocnienie swojej pozycji. Dlatego udział Sonae Arauco w MEBLE POLSKA 2025 stanowił istotny element realizowanej przez firmę strategii rozwoju w Polsce.

Marek Szymków, Manager Sprzedaży na Europę Środkową i Wschodnią w Sonae Arauco.

Naszym strategicznym celem jest dalsza ekspansja na rynku polskim oraz w regionie Europy Wschodniej. Już teraz dysponujemy rozbudowaną siecią partnerów handlowych, którzy skutecznie dystrybuują nasze produkty dekoracyjne – podkreśla Marek Szymków, Manager Sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w Sonae Arauco

Firma, która łączy dekady doświadcze­nia z nowoczesnymi technologiami i od­powiedzialnością za środowisko, traktu­je targi MEBLE POLSKA jako platformę, która pozwala na zaprezentowanie szero­kiej oferty. Sonae Arauco stawia na inno­wacyjność i zrównoważony rozwój, co było widoczne także na ekspozycji podczas po­znańskich targów.

Prezentacja marki Innovus w Poznaniu stanowi dla nas doskonałą okazję do inten­syfikacji promocji naszych dekoracyjnych rozwiązań zarówno na polskim rynku, jak i poza jego granicami. To właśnie jest na­szym nadrzędnym celem. Obecność Sonae Arauco na targach MEBLE POLSKA była niezwykle udanym debiutem, który z pew­nością zamierzamy kontynuować – podkre­śla Marek Szymków.

Sonae Arauco należy do grona czołowych światowych producentów materiałów drew­nopochodnych, posiadając w samych tylko Niemczech cztery zakłady produkcyjne. Polska stanowi dla nas rynek o strategicznym zna­czeniu – zarówno ze względu na bezpośrednią bliskość naszego zakładu w Beeskow, jak i wy­jątkową pozycję Polski jako jednego z liderów w produkcji mebli w Europie oraz na świecie. Nasza firma skupia się na rozszerzeniu swo­jej oferty produktowej, kierując ją nie tylko do firm handlowych, lecz także do sektora prze­mysłowego. To właśnie w tych obszarach za­mierzamy jeszcze intensywniej promować markę Innovus – dodaje Marek Szymków.

Jakie jeszcze argumenty przemawiają za Sonae Arauco?

Ponad 70% drewna, które jest obecnie włączane do niektórych produktów firmy pochodzi z recyklingu. Natomiast 100% drewna wykorzystywanego przez Sonae Arauco producent pozyskuje ze zrównowa­żonych, certyfikowanych i kontrolowanych źródeł. Produkty, które firma wprowadza na rynek redukują emisję dwutlenku wę­gla, pochłaniając 3 mln ton CO2.

Ponadto dysponujemy globalnym zespołem projektantów, których wiedza pozwala nam trafnie rozpoznać potrzeby lokalnych rynków oraz przewidywać trendy, jakie w najbliższym czasie będą kształtowały branżę meblarską – podsumowuje Marek Szymków, Manager Sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w Sonae Arauco.

ZOBACZ TAKŻE: Nowe standardy w produkcji mebli