Firmy na targach

Mamy jeszcze ciągle dużo do zrobienia

Ekspozycja Wersal na targach Meble Polska 2025

Mamy jeszcze ciągle dużo do zrobienia

Spektakularna. Tym jednym słowem można określić tegoroczną ekspozycję firmy Wersal na targach MEBLE POLSKA 2025 w Poznaniu. Największe stoisko, największa liczba nowości i niekończąca się rzeka zwiedzających są tego dobitnym potwierdzeniem.

Robiące wrażenie stoisko znala­zło uznanie także w oczach jury konkursu Acanthus Aureus, któ­re przyznało firmie Wersal tę prestiżo­wą nagrodę. Spójna identyfikacja to fun­dament rozpoznawalności firmy na rynku. Sposób, w jaki prezentujemy nasze nowo­ści podczas targów ma kluczowe znacze­nie dla budowania wizerunku naszej mar­ki. Z dumą rozwijamy charakterystyczny i rozpoznawalny styl, jednak każdego roku wprowadzamy pewne zmiany, któ­re wzbogacają nasze stoisko. Zauważamy, że klienci szczególnie doceniają nasze sta­rania, co potwierdzają liczne gratulacje, które otrzymujemy na temat estetyki i wy­glądu naszego stoiska – komentuje Przemysław Kawecki, dyrektor marketingu w Fabryce Mebli Wersal.

Ekspozycja Wersal na targach Meble Polska 2025

Rekordowa powierzchnia wystawien­nicza (1.230 m2) pozwoliła na zaprezen­towanie stu nowych produktów. Meble są albo wdrażane do produkcji, albo już zo­stały wdrożone i przyjechały na targi jako pierwsze sztuki. Starannie przygotowaną ofertę doceniła kapituła przyznająca Złote Medale targów MEBLE POLSKA.

Każdego roku bierzemy udział w konkur­sie Złoty Medal, ponieważ prezentujemy in­nowacyjne rozwiązania, które zasługują na uwagę. Naszym celem jest udowodnienie, że produkcja może być różnorodna i wprowa­dzać nowości, zamiast opierać się na utar­tych schematach. W bieżącym roku jury doceniło nasz model Velpa S, który zdobył uznanie zarówno na rynkach zagranicznych, jak i w Polsce, gdzie wzbudził duże zaintere­sowanie – mówi Przemysław Kawecki.

Ekspozycja Wersal na targach Meble Polska 2025

Velpa S to mebel łączący nowoczesny design z funkcjonalnością. Wyposażony w elektryczny wysuw siedziska, idealnie dostosowuje się do indywidualnych po­trzeb użytkowników. Zaokrąglona linia mebla nadaje mu elegancki wygląd, dzięki czemu Velpa S z powodzeniem odnajdzie się we wnętrzach w różnych stylach.

Ilość i jakość

Jako wystawcę firmę Wersal cieszy tak­że targowa frekwencja, dużo wyższa niż w roku ubiegłym czy w poprzednich la­tach. Chociaż w jakimś stopniu to efekt odwołania kolońskich targów IMM, jed­nak bezsporna jest rosnąca pozycja MEBLI POLSKA 2025 w targowym kalendarzu.

Zauważamy, że coraz więcej odwiedzają­cych odwiedza targi z intencją zakupu mebli  a nie tylko w celu ich oglądania. W niektó­rych momentach nasz zespół targowy, liczą­cy 20 osób, miał trudności w obsługiwaniu wszystkich klientów. To jest najlepszym do­wodem na rosnące zainteresowanie naszymi produktami – nie kryje satysfakcji Przemy­sław Kawecki.

Rozmowy targowe na ekspozycji Wersal.

Wersal to jeden z największych produ­centów mebli tapicerowanych w Polsce. Dla firmy kluczowym rynkiem jest Eu­ropa. Dlaczego? Uważamy, że tutaj mamy jeszcze ciągle dużo do zrobienia. Oczywiście, jak zawsze na targach, udaje się spotkać no­wego, często egzotycznego klienta, z którym można nawiązać współpracę – odpowiada Przemysław Kawecki.

Obsługujemy praktycznie wszystkie li­czące się sieci dystrybucji mebli w Europie, a co roku pojawiają się nowe, interesujące możliwości współpracy. Warto zauważyć, że w tym roku do Poznania zawitały także Sta­ny Zjednoczone. Czas pokaże, jakie będą re­zultaty ich obecności. Oczekujemy również na ostateczne decyzje nowej administracji amerykańskiej dotyczące zapowiadanych ceł. W tym kontekście istnieje wiele niewia­domych, jednak jedno jest pewne – amery­kańscy handlowcy są zainteresowani współ­pracą z nami. – dodaje.

Ekspozycja Wersal na targach Meble Polska 2025

Jak zawsze sporą część ekspozycji fir­my Wersal stanowiły nowe kolekcje skór. Każdego roku prezentujemy produkty w na­turalnej skórze, co przyczynia się do zwięk­szenia ich sprzedaży. Mimo iż ogólny po­pyt na meble skórzane spada, nasza oferta przyciąga klientów, którzy cenią sobie wy­soką jakość – mówi Przemysław Kawecki.

Showroom Wersal ma już rok

W lutym minął rok od otwarcia show­roomu firmy Wersal. Przemysław Kawec­ki jest zdania, że to była jedna z lepszych decyzji inwestycyjnych w firmie na prze­strzeni ostatnich lat.

Potrzebowaliśmy przestrzeni, aby móc obsługiwać naszych klientów na najwyż­szym poziomie. Targi, ze swoją specyfiką, często generują dużą liczbę odwiedzających, co sprawia, że nie możemy poświęcić im tyle czasu, ile byśmy chcieli – argumentuje.

Własny showroom daje zupełnie inny komfort relacji. Wizyta klienta w naszym salonie sprawia, że ma on do dyspozycji tyle czasu, ile potrzebuje, co umożliwia komfor­towe i bezstresowe rozmowy. Nasza restau­racja, mieszcząca się w tym samym budyn­ku, dodatkowo podnosi standard obsługi. Nasz showroom obejmuje 4.000 m², co po­zwala nam zaprezentować pełną gamę pro­duktów. W salonie znajduje się również za­mknięta strefa z nowościami tzw. Design Zone o powierzchni 500 m², w którym pre­zentujemy nasze najnowsze modele. Klien­ci mają okazję zobaczyć zarówno bestsel­lery, jak i najnowsze propozycje. W ciągu roku przeprowadzamy wiele takich spotkań w showroomie, lecz jednocześnie pozostaje­my wierni uczestnictwu w targach branżo­wych – deklaruje Przemysław Kawecki.

ZOBACZ TAKŻE: Jesienne nowości Wersal