Mamy jeszcze ciągle dużo do zrobienia
2 kwietnia, 2025 2025-04-03 13:56Mamy jeszcze ciągle dużo do zrobienia
Spektakularna. Tym jednym słowem można określić tegoroczną ekspozycję firmy Wersal na targach MEBLE POLSKA 2025 w Poznaniu. Największe stoisko, największa liczba nowości i niekończąca się rzeka zwiedzających są tego dobitnym potwierdzeniem.
Robiące wrażenie stoisko znalazło uznanie także w oczach jury konkursu Acanthus Aureus, które przyznało firmie Wersal tę prestiżową nagrodę. Spójna identyfikacja to fundament rozpoznawalności firmy na rynku. Sposób, w jaki prezentujemy nasze nowości podczas targów ma kluczowe znaczenie dla budowania wizerunku naszej marki. Z dumą rozwijamy charakterystyczny i rozpoznawalny styl, jednak każdego roku wprowadzamy pewne zmiany, które wzbogacają nasze stoisko. Zauważamy, że klienci szczególnie doceniają nasze starania, co potwierdzają liczne gratulacje, które otrzymujemy na temat estetyki i wyglądu naszego stoiska – komentuje Przemysław Kawecki, dyrektor marketingu w Fabryce Mebli Wersal.

Rekordowa powierzchnia wystawiennicza (1.230 m2) pozwoliła na zaprezentowanie stu nowych produktów. Meble są albo wdrażane do produkcji, albo już zostały wdrożone i przyjechały na targi jako pierwsze sztuki. Starannie przygotowaną ofertę doceniła kapituła przyznająca Złote Medale targów MEBLE POLSKA.
Każdego roku bierzemy udział w konkursie Złoty Medal, ponieważ prezentujemy innowacyjne rozwiązania, które zasługują na uwagę. Naszym celem jest udowodnienie, że produkcja może być różnorodna i wprowadzać nowości, zamiast opierać się na utartych schematach. W bieżącym roku jury doceniło nasz model Velpa S, który zdobył uznanie zarówno na rynkach zagranicznych, jak i w Polsce, gdzie wzbudził duże zainteresowanie – mówi Przemysław Kawecki.

Velpa S to mebel łączący nowoczesny design z funkcjonalnością. Wyposażony w elektryczny wysuw siedziska, idealnie dostosowuje się do indywidualnych potrzeb użytkowników. Zaokrąglona linia mebla nadaje mu elegancki wygląd, dzięki czemu Velpa S z powodzeniem odnajdzie się we wnętrzach w różnych stylach.
Ilość i jakość
Jako wystawcę firmę Wersal cieszy także targowa frekwencja, dużo wyższa niż w roku ubiegłym czy w poprzednich latach. Chociaż w jakimś stopniu to efekt odwołania kolońskich targów IMM, jednak bezsporna jest rosnąca pozycja MEBLI POLSKA 2025 w targowym kalendarzu.
Zauważamy, że coraz więcej odwiedzających odwiedza targi z intencją zakupu mebli a nie tylko w celu ich oglądania. W niektórych momentach nasz zespół targowy, liczący 20 osób, miał trudności w obsługiwaniu wszystkich klientów. To jest najlepszym dowodem na rosnące zainteresowanie naszymi produktami – nie kryje satysfakcji Przemysław Kawecki.

Wersal to jeden z największych producentów mebli tapicerowanych w Polsce. Dla firmy kluczowym rynkiem jest Europa. Dlaczego? Uważamy, że tutaj mamy jeszcze ciągle dużo do zrobienia. Oczywiście, jak zawsze na targach, udaje się spotkać nowego, często egzotycznego klienta, z którym można nawiązać współpracę – odpowiada Przemysław Kawecki.
Obsługujemy praktycznie wszystkie liczące się sieci dystrybucji mebli w Europie, a co roku pojawiają się nowe, interesujące możliwości współpracy. Warto zauważyć, że w tym roku do Poznania zawitały także Stany Zjednoczone. Czas pokaże, jakie będą rezultaty ich obecności. Oczekujemy również na ostateczne decyzje nowej administracji amerykańskiej dotyczące zapowiadanych ceł. W tym kontekście istnieje wiele niewiadomych, jednak jedno jest pewne – amerykańscy handlowcy są zainteresowani współpracą z nami. – dodaje.

Jak zawsze sporą część ekspozycji firmy Wersal stanowiły nowe kolekcje skór. Każdego roku prezentujemy produkty w naturalnej skórze, co przyczynia się do zwiększenia ich sprzedaży. Mimo iż ogólny popyt na meble skórzane spada, nasza oferta przyciąga klientów, którzy cenią sobie wysoką jakość – mówi Przemysław Kawecki.
Showroom Wersal ma już rok
W lutym minął rok od otwarcia showroomu firmy Wersal. Przemysław Kawecki jest zdania, że to była jedna z lepszych decyzji inwestycyjnych w firmie na przestrzeni ostatnich lat.
Potrzebowaliśmy przestrzeni, aby móc obsługiwać naszych klientów na najwyższym poziomie. Targi, ze swoją specyfiką, często generują dużą liczbę odwiedzających, co sprawia, że nie możemy poświęcić im tyle czasu, ile byśmy chcieli – argumentuje.
Własny showroom daje zupełnie inny komfort relacji. Wizyta klienta w naszym salonie sprawia, że ma on do dyspozycji tyle czasu, ile potrzebuje, co umożliwia komfortowe i bezstresowe rozmowy. Nasza restauracja, mieszcząca się w tym samym budynku, dodatkowo podnosi standard obsługi. Nasz showroom obejmuje 4.000 m², co pozwala nam zaprezentować pełną gamę produktów. W salonie znajduje się również zamknięta strefa z nowościami tzw. Design Zone o powierzchni 500 m², w którym prezentujemy nasze najnowsze modele. Klienci mają okazję zobaczyć zarówno bestsellery, jak i najnowsze propozycje. W ciągu roku przeprowadzamy wiele takich spotkań w showroomie, lecz jednocześnie pozostajemy wierni uczestnictwu w targach branżowych – deklaruje Przemysław Kawecki.
ZOBACZ TAKŻE: Jesienne nowości Wersal