Podziel się:

Szkolenie „Psychologia koloru – narzędzie do zwiększenia sprzedaży”.

13-07-2011
Do schowka
Czy chcecie Państwo zwiększyć sprzedaż w swoich produktów i usług ? Czy chcecie Państwo zwiększyć liczbę klientów?
Jeśli tak, to należy zgłosić się na szkolenie „Psychologia koloru – narzędzie do zwiększenia sprzedaży”. 

Są to praktyczne warsztaty specjalnie przygotowane dla kadry handlowej i projektowej, łączące psychologię koloru z psychologią sprzedaży.  Podczas tych warsztatów zostaną użyte specjalne techniki, dzięki którym będzie mogli Państwo zwiększyć sprzedaż. Badania wskazują, że osoby szkolone w ten właśnie sposób osiągają znacznie lepsze efekty, niż szkolone tradycyjnymi technikami.

Trener  dr Marek Borowiński specjalista od psychologii koloru, współpracownik grupy kolorystów w Paryżu. Specjalista od komunikacji kolorem oraz od zwiększania sprzedaży. Szkoli pracowników z technik obsługi klienta oraz uczy jak skutecznie wykorzystywać wizerunek firmy, aby sprzedawać więcej. Jego największą pasją jest kolor i jego oddziaływanie na klienta w miejscu sprzedaży www.psychologiakoloru.pl . Swoja wiedzą i doświadczeniem wspomaga wiele firm i instytucji w zakresie właściwej komunikacji marketingowej. Wykłady i szkolenia prowadzi podczas takich imprez targowych jak: RemaDays, Home Decor, InterflatDesign.pl, Meble Polska, Natura Food oraz kongresów : Retail Marketin g Awards , Global Innovator Awards, Kongres Wyposażenia Wnętrz, Forum Marketingu w Handlu Detalicznym i wielu innych. Jest ekspertem oceniającym skuteczność przekazów reklamowych. Jest również autorem wielu kolekcji kolorów dla fabryk farb.


28.07.2011r. Łódź - Praktyczne warsztaty : „Psychologia koloru – narzędzie do zwiększenia sprzedaży”. Ten termin warto zanotować !!!

Państwa inwestycja:

1 osoba z firmy 490 zł netto od osoby

2 osoby z tej samej  firmy 390 zł netto od osoby

3 osoby z tej samej firmy 290 zł netto od osoby (do podanych cen należy doliczyć 23% podatku VAT)

Specjalna promocja !!! wyślij już teraz zgłoszenie - liczba miejsc ograniczona !!!

Osoby, które wyślą zgłoszenie i wpłacą pełną kwotę za szkolenie do dnia 22.07.2011.r to otrzymają dodatkowy film DVD z wykładem dr. Marka Borowińskiego

      

Cena warsztatów dla jednego uczestnika dodatkowo zawiera:

- przerwy kawowe i lunch

- 1 płytę DVD

- w przypadku wpłaty za warsztaty do dnia 22.07.2011r. - 2 płyty DVD

Wpłaty na konto: 52 1020 3408 0000 4302 0019 4753

MarekBorowiński.com, 90-562 Łódź ul. Łąkowa 11

Podczas, gdy będziecie Państwo wypełniali druk zgłoszenia na te warsztaty Marek Borowiński zapyta, który z filmów Państwo wybieracie:  Sklep, który sprzedaje – wykład dr Marka Borowińskiego, czy Psychologia koloru w biznesie – wykład dr Marka Borowińskiego  ?




Zgłoszenie (skopiuj poniższy tekst uzupełniając imię i nazwisko uczestnika i  wyślij na adres mb@marekborowinski.com, a dostaniesz fakturę pro-formę )


ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W WARSZTATACH  „Psychologia koloru – narzędzie do zwiększenia sprzedaży”– prowadzenie dr Marek Borowiński

(termin  28.07.2011r. czwartek,  Łódź, godz. 10.30 – 17.30)

Imię i nazwisko…………………………………………………… 
Imię i nazwisko…………………………………………………… 
Imię i nazwisko……………………………………………………

imię i nazwisko............................................................

Dane do faktury:

Nazwa firmy:…………………………………………………………………

Adres;…………………………………………………………………………

NIP……………………………………………………………………….......            

TEL. kontaktowy.....................................................................                    


Zagadnienia, które będą ćwiczone podczas warsztatów:  „Psychologia koloru – narzędzie do zwiększenia sprzedaży”

1.    Psychologia koloru w sprzedaży

2.    Psychologia koloru w produkcie

3.    Psychologia koloru w Internecie

4.    Wpływ koloru na emocje i preferencje zakupowe klientów

5.    Psychologia koloru w reklamie internetowej – kolory promocji, wyprzedaży i okazji

6.    Psychofizjologia widzenia, czyli jak umysł klienta postrzega strony internetowe

7.    Psychologia koloru, produkt, usługa, a grupa docelowa w Internecie?

8.    Jak stosować kolor i w jakich połączeniach, aby więcej sprzedawać ?

9.    Psychologia koloru w reklamie (omówienie wpływu koloru na człowieka w reklamie)

10.  Wpływ koloru na emocje i preferencje zakupowe klientów w sklepie

11.  Psychologia koloru w ofercie dla klienta, czyli jak skutecznie przygotować ofertę

12.  Jak skutecznie komunikować kolorem, aby więcej sprzedawać ?

13.  Techniki budowania pozytywnego nastawienia podczas rozmowy handlowej

14.  Nawiązanie kontaktu podczas rozmowy handlowej

15.  Dopasowanie i prowadzenie klienta w celu zwiększenia kontroli nad sytuacją

16.  Zrywanie i odbudowywanie kontaktu w celu zwiększenia chłonności uwagi klienta

17.  Techniki nawiązywania kontaktu z klientem podczas rozmowy telefonicznej

18.  Jak rozpoznać dominujący system reprezentacji klienta (ruchy gałek ocznych, postawa ciała, ton głosu i sposób mówienia, predykaty słowne)

19.  Aktywne słuchanie klienta

20.  Sprzedawanie produktu wyłącznie za pomocą zadawania pytań

21.  Rola przekonań wspierających i ograniczających w codziennej pracy sprzedawcy. umiejętność mówienia w sposób zrozumiały, czyli dopasowanie informacji słownej do sposobu myślenia klienta

22.  Metaprogramy -  jak klient podejmuje decyzję o zakupie (klient z autorytetem zewnętrznym i wewnętrznym, proaktywny i reaktywny, ogólny i szczegółowy, opcjonalny i proceduralny...)

23. Formułowanie wypowiedzi z ukrytymi założeniami, jako narzędzie perswazji

24. Sterowanie ruchem w punkcie sprzedaży

25. Zagospodarowanie powierzchni sklepu dekoracyjnego

26. Rozmieszczenie produktów - Visual Merchandising

27. Ekspozycje promocyjne

28. Aranżacja witryn i okien wystawowych

29.  Podsumowanie i wnioski

Specjalna promocja !!! wyślij już teraz zgłoszenie - liczba miejsc ograniczona !!!

Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:

Najczęściej czytane

  • Redukcja zatrudnienia w IKEA...
    IKEA Industry Wielbark to największa fabryka w Polsce produkująca meble z litego drewna sosnowego. W Wielbarku działa jeden z największych tartaków w Polsce, w 100% przecierający drewno pochodzące z lasów północno-wschodniej Polski. Redukcja zatrudnienia w fabryce koło...
  • Współpraca i wymiana informacji...
    Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli Janusz Władyczak, prezes KUKE, Konrad Klimek, prezes KUKE Finance, Tomasz Wiktorski, właściciel B+R Studio Analizy Rynku Meblarskiego, ekspert OIGPM oraz Radosław Urys, ekspert OIGPM, którzy kolejno zabierali głos podczas spotkania. Jak...
  • Stopniowa poprawa nastrojów...
    8% przedsiębiorców planuje obecnie dalszą redukcję zatrudnienia, podczas gdy pod koniec marca zwolnienia planowało 28 % właścicieli firm. Dane te pochodzą z IV fali badania kondycji przedsiębiorstw, przeprowadzonego przez Polski Instytut Ekonomiczny i Polski Fundusz Rozwoju. Wszystko...
  • Londyńskie biennale odwołane
    London Design Biennale to globalne spotkanie najbardziej ambitnych i pomysłowych projektantów, kuratorów i przedstawicieli instytutów projektowych. Wydarzenie organizowane jest w celu gromadzenia w jednym miejscu myśli projektowych z całego świata. Jak poinformowała...
  • Rynek maszyn do obróbki drewna
    Czekając na więcej szczegółów, aby ocenić wpływ pandemii na gospodarkę, szczególnie przemysł drzewny, w analizie biura Acimall Studies zauważalne są pewne trendy w technologiach obróbki drewna i produkcji mebli w minionym roku. Niestety te dwanaście miesięcy...
  • Premier o wsparciu dla branży...
    Dzisiaj jest symboliczny dzień. Przekroczyliśmy 50 mld zł bezpośredniej pomocy dla przedsiębiorców – powiedział Prezes Rady Ministrów w trakcie czwartkowych odwiedzin w Furniko Concept Warszawa. Mateusz Morawiecki miał na myśli rządowe wsparcie z Tarczy Antykryzysowej i...
  • Spadki sprzedaży, wzrosty w...
    Według danych GUS w kwietniu br. produkcja sprzedana przemysłu była niższa o 24,6% w porównaniu z kwietniem ub.r., kiedy notowano wzrost o 9,2%, natomiast w porównaniu z marcem br. spadła o 25,5%. W okresie styczeń – kwiecień br. produkcja sprzedana przemysłu była o...
  • Polska 5. partnerem handlowym...
    Jak podaje Ministerstwo Rozwoju, Polska – wg danych za styczeń i luty – wyprzedziła Włochy i stała się 5. partnerem handlowym Niemiec. Pierwsze miesiące br. przyniosły wzrost we wzajemnych obrotach handlowych rzędu 6,6%. Bilans handlowy z Niemcami osiągnął pułap 21 mld euro....
  • Przyszłość jest niepewna
    Ostrożność w finansach wykazuje 77,6% firm z sektora MŚP. Okazuje się, że im mniejsza firma, tym bardziej powściągliwa w wydatkach. W czasie epidemii firmy wolą zachować pieniądze na czarną godzinę i niechętnie planują inwestycje. Według KRD przedsiębiorcy z reguły podejmują...
  • MOW na 30 maja
    MOW

Inne artykuły

Aktualności
  • Biznes w dobie koronawirusa
    Z danych rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wynika, że od miesiąca rośnie liczba aktywnych firm. Dokładnie od 12 kwietnia odnotowano stopniowy wzrost liczby przedsiębiorstw, które wznawiają prowadzenie działalności gospodarczej. Według stanu na...
  • MOW na 30 maja
    MOW
  • Dylematy rodzin biznesowych podczas pandemii
    Zmieniona formuła wydarzenia to 5 dni, które pozwolą systemowo spojrzeć na obszar przedsiębiorstwa, przywództwa, majątku, rodziny właścicielskiej oraz globalnego otoczenia firmy. Czy w Polsce dzięki COVID-19 narodzi się lokalny patriotyzm? Czy swój do swego po swoje,...
  • Rynek maszyn do obróbki drewna
    Czekając na więcej szczegółów, aby ocenić wpływ pandemii na gospodarkę, szczególnie przemysł drzewny, w analizie biura Acimall Studies zauważalne są pewne trendy w technologiach obróbki drewna i produkcji mebli w minionym roku. Niestety te dwanaście miesięcy...
  • Wytyczne dla funkcjonowania sklepów meblowych
    Główny cel wdrażanych procedur to zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepów meblowych i budowlanych. Przede wszystkim mają one za zadanie minimalizowanie ryzyka zakażenia pracowników lub osób świadczących usługi przez klientów...
Nowości produktowe
  • Markslöjd - Bali
    Została wykonana z rattanu, naturalnego materiału o dużej wytrzymałości, dzięki czemu przyciąga uwagę oryginalnym designem i lekkością konstrukcji. Bardzo dobrze sprawdzi się we wnętrzach z drewnianymi meblami, naturalnymi dodatkami aranżacyjnymi, kwiatami i roślinami ozdobnymi.
  • Gaber - Relingi ochronne
    Szybki montaż odbywa się dzięki odpornej na temperaturę oraz środki chemiczne taśmie samoprzylepnej. Obie wersje kolorystyczne – srebrna i czarna – dostępne są w paczkach po 6 sztuk w dwóch długościach 30 oraz 45 cm w sklepie online sklep.gaber.info.pl.
  • Schattdecor - Black Glow
    Wzorcem dla „Black Glow” były zwietrzałe deski, które zostały celowo nadpalone. W celu uzyskania konkretnego koloru na powierzchni, drewno zostało w odpowiednich miejscach obrobione. Na tej drodze powstała bardzo strukturalna, surowa powierzchnia, która doskonale...
  • Agas - Wkręty „Panelvit”
    Stosowane są do mocowania elementów meblowych i uchwytów. Wkręty „Panelvit” firmy Mustad, które dostępne są w ofercie Agas, to sposób na bezproblemowe prowadzenie prac. Ich specjalne kształty, dzięki którym dedykowane są one do różnych...
  • Loft Decora - Modułowy system „Grop”
    Inspirowany duchem szkoły z Weimaru modułowy system „Grop” zaprojektowali Bartłomiej Pawlak i Łukasz Stawarski. Dzięki możliwości konfiguracji, odnajdzie się w wielu sytuacjach. Może być stolikiem, szafką RTV, konsolą, regałem, meblem biurowym lub ekspozycyjnym. Mebel jest...

Artykuły podobne

  • Szkolenie dla branży wyposażenia wnętrz
    Promedia zapraszają na szkolenie kierowane dla branży wyposażenia wnętrz - ABC Visual Merchandisingu.
  • Meble.pl zaprasza na ROAD SHOW firmy Hettich!
    Już 8 września w ramach Road Show, Hettich rusza w Polskę z promocją systemów do drzwi przesuwnych i rozpoczyna prezentację oraz cykl szkoleń dla stolarzy i producentów mebli. Inauguracja...
  • Nie masz czasu? Naucz się czerpać korzyści ze wzornictwa przez internet!
    Zarządzanie wzornictwem – warsztaty „Zaprojektuj Swój zysk” organizowane przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego dostępne jako warsztaty e-learingowe.
-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!