Podziel się:

Sukces III Retail Marketing Forum

30-06-2010
Do schowka
Ponad 100 osób przyciągnęło III Retail Marketing Forum.
Uczestnicy imprezy mogli się dowiedzieć, jakie trendy konsumenckie, handlowe i rynkowe można zaobserwować w branży lifestylowej.

III Retail Marketing Forum zorganizowane przez wydawnictwo Promedia miało miejsce 17 czerwca w Warszawie.

Cykl seminariów otworzył wykład Patrycji Dzikowskiej, starszego konsultanta działu analiz i doradztwa Jones Lang LaSalle. Zaprezentowała ona zmiany na rynku nowoczesnego handlu, wpływ kryzysu na strategie deweloperów i  rozwój centrów handlowych.  Następną prelekcję poprowadziła Ewa Jarosz, badacz w sektorze badań jakościowych TNS OBOP, która przedstawiła badania Trend Hunter ilustrujące ewolucję zachowań europejskich konsumentów oraz różnice między konsumentami z różnych krajów.

Z kolei Joanna Kwiatkowska, kierownik działu badań jakościowych PBS DGA, opowiedziała o wypływie przestrzeni na decyzje zakupowe, jakie elementy wyposażenia skłaniają klientów do większych zakupów a jakie zniechęcają. Natomiast z wykładu Jacka Kotarbińskiego, prezesa POPAI, można było dowiedzieć się, jakie są trendy w shopper marketingu w Polsce.

O tym, jak zwiększyć sprzedaż poprzez właściwe szkolenia  sprzedawców, można było posłuchać na prelekcji Jerzego Osiki, prezesa Promedia. Krzysztof Kuwałek, prezes oraz Sławomir Ziętarski, dyrektor operacyjny Brain Juice doradzali zaś,  jak wykorzystać w działaniach marketingowych potencjał internetu.

Uczestnicy mogli zapoznać się również z zasadami skutecznej komunikacji sklepu i centrum handlowego, dzięki wykładowi dr Marka Borowińskiego, właściciela portalu www.VisualMerchandising.biz.

Część wykładową zwieńczył panel dyskusyjny, w którym oprócz prelegentów Forum wzięli udział: Agnieszka Górnicka, prezes firmy badawczej Inquiry, Sebastian Januszko, lider projektów shopper insights w TNS OBOP,  Jerzy Klimek, pełnomocnik zarządu Centrum Dystrybucji Korczowa Dolina i Tomasz Zgliczyński – Cuber, dyrektor firmy Codes. Eksperci rozmawiali o skutecznej promocji w handlu detalicznym.

Podczas III Retail Marketing Forum wręczono certyfikaty Polish Product. Zdobyły je firmy Bialcon, Molton i Piotr. Firma DCB. przyznała bezpłatne szkolenia z zakresu rozpoznawania fałszywych banknotów dwóm uczestnikom Forum, firmom– Klose i Bialcon.

Na koniec spotkania uczestnicy mogli się cieszyć z upominków, które ufundowali: Farmona, Galeo, Morze Urody, Samanta, Owocowe Bukiety, Podravka, Akademia Wdzięku, Mary Kay, Uniontex, Morfeo i Teofilów.

Partnerami III Retail Marketing Forum były firmy: DCB, Logwin, Korczowa Dolina, targi Tendence (Messe Frankfurt), Junta de Castilla y Leon, Moda Cyl, a.net.pl, Wiko, Virtus, targi Invest Hotel i Meble Polska (MTP) oraz Polish Product. 

Patronatem medialnym imprezę objęły: „Fashionbusiness”, „Moda Męska”, „Moda Damska”, „Obuwie i Galanteria”, „Producent Odzieży”, „Ambiente”, „Tekstylia w domu”, „Horecamagazine.pl”, „Świat Elit”, „Meble Plus”, FashionMedia.pl, Galeriehandlowe.pl, Kolordesign.eu, Psychologiakoloru.pl, VisualMerchandising.biz, Psychologiakoloruwinternecie.pl, Designteka.pl, Meble.pl, Decolink.pl, marketingowiec.pl.
Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:

Najczęściej czytane

  • Redukcja zatrudnienia w IKEA...
    IKEA Industry Wielbark to największa fabryka w Polsce produkująca meble z litego drewna sosnowego. W Wielbarku działa jeden z największych tartaków w Polsce, w 100% przecierający drewno pochodzące z lasów północno-wschodniej Polski. Redukcja zatrudnienia w fabryce koło...
  • Premier o wsparciu dla branży...
    Dzisiaj jest symboliczny dzień. Przekroczyliśmy 50 mld zł bezpośredniej pomocy dla przedsiębiorców – powiedział Prezes Rady Ministrów w trakcie czwartkowych odwiedzin w Furniko Concept Warszawa. Mateusz Morawiecki miał na myśli rządowe wsparcie z Tarczy Antykryzysowej i...
  • Spadki sprzedaży, wzrosty w...
    Według danych GUS w kwietniu br. produkcja sprzedana przemysłu była niższa o 24,6% w porównaniu z kwietniem ub.r., kiedy notowano wzrost o 9,2%, natomiast w porównaniu z marcem br. spadła o 25,5%. W okresie styczeń – kwiecień br. produkcja sprzedana przemysłu była o...
  • Polska 5. partnerem handlowym...
    Jak podaje Ministerstwo Rozwoju, Polska – wg danych za styczeń i luty – wyprzedziła Włochy i stała się 5. partnerem handlowym Niemiec. Pierwsze miesiące br. przyniosły wzrost we wzajemnych obrotach handlowych rzędu 6,6%. Bilans handlowy z Niemcami osiągnął pułap 21 mld euro....
  • Przyszłość jest niepewna
    Ostrożność w finansach wykazuje 77,6% firm z sektora MŚP. Okazuje się, że im mniejsza firma, tym bardziej powściągliwa w wydatkach. W czasie epidemii firmy wolą zachować pieniądze na czarną godzinę i niechętnie planują inwestycje. Według KRD przedsiębiorcy z reguły podejmują...
  • M.O.W. zgodnie z planem
    Wydarzenie odnotowało ogromny wzrost znaczenia dla przemysłu i handlu, które ze względu na pandemię koronawirusa muszą przyspieszyć i zwiększyć wysiłki, by rozpocząć działalność od nowa. Nowy start wymaga targów, takich jak M.O.W. Koncepcje, inspiracje, informacje,...
  • „Diament Meblarstwa 2021” –...
    To już 15. edycja znanego i cenionego w branży meblarskiej i sektorze wyposażenia wnętrz konkursu, który od wielu lat pozwala budować pozytywny wizerunek firm i promować wartościowe produkty, wskazane przez szerokie grono ekspertów. W tym roku zgłoszenia będą przyjmowane do...
  • Drastyczne spadki w produkcji...
    Jak poinformowało B+R Studio Analizy Rynku Meblarskiego, kierowane przez dr Tomasza Wiktorskiego, w kwietniu wyprodukowano 621 tys. sztuk mebli drewnianych do jadalni i salonów. Dla tej grupy mebli odnotowano największy spadek, bo aż o 76,2% w porównaniu do kwietnia ub.r. Z kolei o...
  • Nowa data „Warsaw Home &...
    Jak poinformowano 1 czerwca br., pandemia koronawirusa postawiła przed wszystkimi nowe wyzwania i stworzyła całkiem nową rzeczywistość, co wymaga podejmowania aktywnych działań, by dostosować się do zmienionych warunków. Z udostępnionego komunikatu wynika, że organizator...
  • Maleje popyt na kredyty...
    Po lutowej euforii (odczyt indeksu wyniósł +27,6%) nadeszła kwietniowa depresja (odczyt indeksu wyniósł -27,6%). W maju br. o kredyt wnioskowało co prawda mniej klientów niż w kwietniu br., ale wartość wnioskowanych kredytów jest nieco wyższa. Jak sytuacja na...
  • Konkurs „Diament Meblarstwa”...
    W tym roku zgłoszenia będą przyjmowane do 12 października, tradycyjnie już w 21 kategoriach produktowych, w ramach których uczestnicy mają możliwość wyboru klasy: standard lub premium, a także w dwóch dodatkowych kategoriach (marketing i komunikacja oraz wizje), bez...

Inne artykuły

Aktualności
  • Rynek maszyn do obróbki drewna
    Czekając na więcej szczegółów, aby ocenić wpływ pandemii na gospodarkę, szczególnie przemysł drzewny, w analizie biura Acimall Studies zauważalne są pewne trendy w technologiach obróbki drewna i produkcji mebli w minionym roku. Niestety te dwanaście miesięcy...
  • Nowa data „Warsaw Home & Contract”
    Jak poinformowano 1 czerwca br., pandemia koronawirusa postawiła przed wszystkimi nowe wyzwania i stworzyła całkiem nową rzeczywistość, co wymaga podejmowania aktywnych działań, by dostosować się do zmienionych warunków. Z udostępnionego komunikatu wynika, że organizator...
  • Przyszłość jest niepewna
    Ostrożność w finansach wykazuje 77,6% firm z sektora MŚP. Okazuje się, że im mniejsza firma, tym bardziej powściągliwa w wydatkach. W czasie epidemii firmy wolą zachować pieniądze na czarną godzinę i niechętnie planują inwestycje. Według KRD przedsiębiorcy z reguły podejmują...
  • Konkurs „Diament Meblarstwa” po raz 15.
    W tym roku zgłoszenia będą przyjmowane do 12 października, tradycyjnie już w 21 kategoriach produktowych, w ramach których uczestnicy mają możliwość wyboru klasy: standard lub premium, a także w dwóch dodatkowych kategoriach (marketing i komunikacja oraz wizje), bez...
  • Stopniowa poprawa nastrojów przedsiębiorców
    8% przedsiębiorców planuje obecnie dalszą redukcję zatrudnienia, podczas gdy pod koniec marca zwolnienia planowało 28 % właścicieli firm. Dane te pochodzą z IV fali badania kondycji przedsiębiorstw, przeprowadzonego przez Polski Instytut Ekonomiczny i Polski Fundusz Rozwoju. Wszystko...
Nowości produktowe
  • Hafele - Free Space - nowy podnośnik
    Red Dot Award za wyjątkowy design, nagroda Interzum „High Product Quality” za funkcjonalność, a do tego Diament meblarstwa 2020. To lista nagród, którą w prestiżowych konkursach został nagrodzony nowy podnośnik Free Space marki Häfele. Jego szybki i łatwy...
  • Select by Lech - Dolce i Eterno
    Doskonale ubierze każdy rodzaj mebla. Skręcony splot, przypominający ponadczasową przędzę bouclé, powoduje, że tkanina sprawia wrażenie wielowymiarowej. „Eterno” stanowi idealne odwzorowanie starej, przetartej skóry naturalnej. Wysoka wytrzymałość oraz neutralna...
  • Fibaro - Home Center 3
    W kolorystyce postawiono zaś na grę czerni z miedzią. Wykonana z tworzywa sztucznego obudowa jest przyjemna w dotyku dzięki rozwiązaniu soft touch, a na jej powłoce nie zostają ślady palców. Dodatkowo urządzenie zaprojektowano tak, by nie rzucało się w oczy, stojąc np. obok...
  • Schattdecor - Black Glow
    Wzorcem dla „Black Glow” były zwietrzałe deski, które zostały celowo nadpalone. W celu uzyskania konkretnego koloru na powierzchni, drewno zostało w odpowiednich miejscach obrobione. Na tej drodze powstała bardzo strukturalna, surowa powierzchnia, która doskonale...
  • Markslöjd - Bali
    Została wykonana z rattanu, naturalnego materiału o dużej wytrzymałości, dzięki czemu przyciąga uwagę oryginalnym designem i lekkością konstrukcji. Bardzo dobrze sprawdzi się we wnętrzach z drewnianymi meblami, naturalnymi dodatkami aranżacyjnymi, kwiatami i roślinami ozdobnymi.

Artykuły podobne

  • Rekordowa frekwencja na III Kongresie Wyposażenia Wnętrz!
    Ponad 150 osób – przedstawicieli branży wnętrzarskiej – przyciągnął III Kongres Wyposażenia Wnętrz zorganizowany przez firmę Promedia.
  • LEMIR i spotkanie stolarzy
    Ponad 100 stolarzy z południowej części Śląska wzięło udział w 5 spotkaniu stolarzy organizowanym przez firmę LEMIR.
  • 2 Forum Polskiego Produktu
    Niedawne tragiczne wydarzenia po raz kolejny pokazały jak bardzo nasz naród potrafi być zjednoczony, współczujący, solidarny. Cechy te ujawniają się niestety dopiero w obliczu kryzysowych...
-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!