Podziel się:

Seminarium: ″Funkcjonalne biuro 2010″

06-01-2010
Do schowka
Współczesne biura to bardzo często przestrzenie typu open space. W Polsce zyskały złą sławę ze względu na zbyt duże zagęszczanie pracowników na m2.
Obecnie wieloosobowe pomieszczenia tego typu projektuje się w zupełnie inny sposób, a dobry open space może wnieść nową jakość do całej firmy oraz poprawić warunki pracy, a co za tym idzie - wyniki całej firmy. Efektywne, inspirujące i komfortowe biuro zwiększa wydajność pracownika oraz zespołu nawet o kilkadziesiąt procent.

Office&Facility zaprasza na seminaria w całej Polsce, na których dowiecie się Państwo między innymi:

    - jak dobrze zaprojektować, zaaranżować i wyposażyć biuro
    - jak ważną rolę pełni space programming i space planning
    - jak stworzyć i jak efektywnie prowadzić współpracę grupy projektowej (steering comeete),
    - poznacie ciekawe projekty z kraju i zagranicy


Seminaria prowadzone będą przez uznanych specjalistów m.in.:

Przemysława Stopę - architekta i projektanta z wieloletnim doświadczeniem, który zrealizował dziesiątki projektów, w tym biura dla największych i najbardziej innowacyjnych firm znajdujących się na liście Forbs czy Global 500, np.: Google, Unilever, Ernst & Young i wielu innych.

Gościem specjalnym spotkania w Warszawie będzie Frank Duffy - architekt i konsultant z Wielkiej Brytanii, założyciela DEGW – firmy consultingowej zajmującej się strategią i designem dla biur, jeden z wiodących autorytetów w kwestiach tworzenia wizji biur przyszłości. Prezes Stowarzyszenia RIBA w latach 1993-95.

W każdym z miast zaproszeni zostaną lokalni i doświadczeni office i facilities managerowie, którzy opowiedzą o swoich sprawdzonych sposobach współpracy z projektantem, project managerem i zarządem.

Kto jest zainteresowany seminariami:

    - Administratorzy (dyrektorzy, kierownicy, office i facilities managerowie)
    - Architekci i projektanci
    - Doradcy klienta z salonów dealerskich sprzedających meble biurowe


Co zyskujesz biorąc udział w naszym seminarium:

Architekt

    - nauczysz się jak przeprowadzić prawidłowo briefing
    - dowiesz się jak projektować biura innowacyjne i inspirujące


Office i Facility/-ies manager

    - dowiesz się jak poprzez odpowiedni plan biura zwiększyć efektywność pracy w całej firmie nawet o kilkadziesiąt procent
    - nauczysz się jak stworzyć zespół odpowiedzialny za aranżację i program funkcji nowego biura (steering committee)
    - usłyszysz porady office i facilities managerów i ich doświadczenia dotyczące sprawnej współpracy z zarządem/przełożonym, architektem i project managerem
    - otrzymasz wiele pomysłów na reorganizację biura, która usprawni działanie każdej jednostki


Konsultant ds. sprzedaży mebli biurowych i wyposażenia biura:

    - ponieważ w ok. 70 % przypadków handlowiec/konsultant uczestniczy w procesie projektowania biura uważamy, że edukacja z zakresu tworzenia jeszcze lepszych projektów, to jedna z najlepszych inwestycji w siebie


Gdzie i kiedy:

    * 2.03.2010 – Kraków (biurowiec Diamente Plaza)
    * 23.03.2010 – Katowice (Galeria szyb Wilson)
    * 12.04.2010 – Warszawa (dla przedstawicieli dużych firm o powierzchni biura 500-800 m2)
    * 13.04.2010 – Warszawa (ogólnopolskie seminarium dla przedstawicieli bardzo dużych firm, posiadających biura o powierzchni powyżej 800 m2)
    * 14.04.2010 – Warszawa - wykład Franka Duffy’ego
    * 27.04.2010 – Łódź (biurowiec Business House)
    * 12.05.2010 – Poznań
    * 14.09.2010 – Gdańsk
    * 28.09.2010 – Wrocław (Młyn Sułkowice)


Program:
9:30 - 11:00

    - Jak powstaje projekt ? (dyskusja moderowana)
    - Nowoczesne biura w Polsce i za granicą
    - Projekty powierzchniami – przykładowe: recepcje, małe sale konferencyjne, open space’y, gabinety, korytarze, kuchnie.

11:00 - 11:20 - Przerwa kawowa
11:20 - 13:00 - Space programming i space planning – czyli jak przygotować program funkcji nowego biura:

    - Kto bierze udział w space planningu i space programmingu?
    - W jaki sposób konstruować pytania przy space planningu i programmingu? (Np.: Ile mamy powierzchni i na jaki cel? Jak współpracują ze sobą działy? Jak będzie wyglądać praca za 7-8 lat? Jaka jest powierzchnia na archiwa? Które działy często korzystają z telefonów, a które nie? Hotdesking - wprowadzamy czy nie, jeśli tak, to gdzie?)

13:00 - 14:45 - Przerwa lunchowa oraz czas na odwiedzenie stoisk partnerów seminarium
14:45 - 15:15 - 10 najistotniejszych różnic pomiędzy złym biurem zaprojektowanym bez space planingu i optymalnym biurem zaprojektowanym ze space planningiem.
15:15 - 15:30 - Układy przestrzeni: zamknięte, półotwarte, otwarte
15:30 - 16:00 - Efektywny system współpracy między firmą (osoba oddelegowaną lub steering committee) a projektanem i project managerem (organizowanie spotkań, projekt harmonogramu, kontrola kosztów, przepływ informacji, przetargi). Prelekcje doświadczonych office i facilities managerów

Dodatki:

    -  Możliwość składania zamówień na produkty (krzesła, meble, oświetlenie, wykładziny itp.) podczas spotkań. Duży rabat udzielany przez producenta.
    -  Prywatne spotkanie ze specjalistami, którzy udzielą darmowej porady przy wstępnym planowaniu przestrzeni
    -  Dla każdego uczestnika półroczna prenumerata miesięcznika "Office & Facility" gratis


Zapisz się już teraz, liczba miejsc ograniczona


Organizator: miesięcznik "Office&Facility"

Kontakt: Paweł Lenart, (22) 390 45 88 lub office@officefacility.pl

Koszt uczestnictwa: 390 zł
Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
dr inż.
17:57:40 2010-02-20
Open space? Praca umysłowa, wymagająca skupienia nie jest możliwa w takiej aranżacji biura, cokolwiek i ktokolwiek na ten temat sądzi...
mk
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:

Najczęściej czytane

  • Redukcja zatrudnienia w IKEA...
    IKEA Industry Wielbark to największa fabryka w Polsce produkująca meble z litego drewna sosnowego. W Wielbarku działa jeden z największych tartaków w Polsce, w 100% przecierający drewno pochodzące z lasów północno-wschodniej Polski. Redukcja zatrudnienia w fabryce koło...
  • Premier o wsparciu dla branży...
    Dzisiaj jest symboliczny dzień. Przekroczyliśmy 50 mld zł bezpośredniej pomocy dla przedsiębiorców – powiedział Prezes Rady Ministrów w trakcie czwartkowych odwiedzin w Furniko Concept Warszawa. Mateusz Morawiecki miał na myśli rządowe wsparcie z Tarczy Antykryzysowej i...
  • Spadki sprzedaży, wzrosty w...
    Według danych GUS w kwietniu br. produkcja sprzedana przemysłu była niższa o 24,6% w porównaniu z kwietniem ub.r., kiedy notowano wzrost o 9,2%, natomiast w porównaniu z marcem br. spadła o 25,5%. W okresie styczeń – kwiecień br. produkcja sprzedana przemysłu była o...
  • Współpraca i wymiana informacji...
    Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli Janusz Władyczak, prezes KUKE, Konrad Klimek, prezes KUKE Finance, Tomasz Wiktorski, właściciel B+R Studio Analizy Rynku Meblarskiego, ekspert OIGPM oraz Radosław Urys, ekspert OIGPM, którzy kolejno zabierali głos podczas spotkania. Jak...
  • Stopniowa poprawa nastrojów...
    8% przedsiębiorców planuje obecnie dalszą redukcję zatrudnienia, podczas gdy pod koniec marca zwolnienia planowało 28 % właścicieli firm. Dane te pochodzą z IV fali badania kondycji przedsiębiorstw, przeprowadzonego przez Polski Instytut Ekonomiczny i Polski Fundusz Rozwoju. Wszystko...
  • Polska 5. partnerem handlowym...
    Jak podaje Ministerstwo Rozwoju, Polska – wg danych za styczeń i luty – wyprzedziła Włochy i stała się 5. partnerem handlowym Niemiec. Pierwsze miesiące br. przyniosły wzrost we wzajemnych obrotach handlowych rzędu 6,6%. Bilans handlowy z Niemcami osiągnął pułap 21 mld euro....
  • Przyszłość jest niepewna
    Ostrożność w finansach wykazuje 77,6% firm z sektora MŚP. Okazuje się, że im mniejsza firma, tym bardziej powściągliwa w wydatkach. W czasie epidemii firmy wolą zachować pieniądze na czarną godzinę i niechętnie planują inwestycje. Według KRD przedsiębiorcy z reguły podejmują...
  • „Diament Meblarstwa 2021” –...
    To już 15. edycja znanego i cenionego w branży meblarskiej i sektorze wyposażenia wnętrz konkursu, który od wielu lat pozwala budować pozytywny wizerunek firm i promować wartościowe produkty, wskazane przez szerokie grono ekspertów. W tym roku zgłoszenia będą przyjmowane do...
  • Nowa data „Warsaw Home &...
    Jak poinformowano 1 czerwca br., pandemia koronawirusa postawiła przed wszystkimi nowe wyzwania i stworzyła całkiem nową rzeczywistość, co wymaga podejmowania aktywnych działań, by dostosować się do zmienionych warunków. Z udostępnionego komunikatu wynika, że organizator...
  • M.O.W. zgodnie z planem
    Wydarzenie odnotowało ogromny wzrost znaczenia dla przemysłu i handlu, które ze względu na pandemię koronawirusa muszą przyspieszyć i zwiększyć wysiłki, by rozpocząć działalność od nowa. Nowy start wymaga targów, takich jak M.O.W. Koncepcje, inspiracje, informacje,...
  • Maleje popyt na kredyty...
    Po lutowej euforii (odczyt indeksu wyniósł +27,6%) nadeszła kwietniowa depresja (odczyt indeksu wyniósł -27,6%). W maju br. o kredyt wnioskowało co prawda mniej klientów niż w kwietniu br., ale wartość wnioskowanych kredytów jest nieco wyższa. Jak sytuacja na...

Inne artykuły

Aktualności
  • Maleje popyt na kredyty mieszkaniowe
    Po lutowej euforii (odczyt indeksu wyniósł +27,6%) nadeszła kwietniowa depresja (odczyt indeksu wyniósł -27,6%). W maju br. o kredyt wnioskowało co prawda mniej klientów niż w kwietniu br., ale wartość wnioskowanych kredytów jest nieco wyższa. Jak sytuacja na...
  • Stopniowa poprawa nastrojów przedsiębiorców
    8% przedsiębiorców planuje obecnie dalszą redukcję zatrudnienia, podczas gdy pod koniec marca zwolnienia planowało 28 % właścicieli firm. Dane te pochodzą z IV fali badania kondycji przedsiębiorstw, przeprowadzonego przez Polski Instytut Ekonomiczny i Polski Fundusz Rozwoju. Wszystko...
  • Dylematy rodzin biznesowych podczas pandemii
    Zmieniona formuła wydarzenia to 5 dni, które pozwolą systemowo spojrzeć na obszar przedsiębiorstwa, przywództwa, majątku, rodziny właścicielskiej oraz globalnego otoczenia firmy. Czy w Polsce dzięki COVID-19 narodzi się lokalny patriotyzm? Czy swój do swego po swoje,...
  • Przyszłość jest niepewna
    Ostrożność w finansach wykazuje 77,6% firm z sektora MŚP. Okazuje się, że im mniejsza firma, tym bardziej powściągliwa w wydatkach. W czasie epidemii firmy wolą zachować pieniądze na czarną godzinę i niechętnie planują inwestycje. Według KRD przedsiębiorcy z reguły podejmują...
  • Nowa data „Warsaw Home & Contract”
    Jak poinformowano 1 czerwca br., pandemia koronawirusa postawiła przed wszystkimi nowe wyzwania i stworzyła całkiem nową rzeczywistość, co wymaga podejmowania aktywnych działań, by dostosować się do zmienionych warunków. Z udostępnionego komunikatu wynika, że organizator...
Nowości produktowe
  • Gaber - Relingi ochronne
    Szybki montaż odbywa się dzięki odpornej na temperaturę oraz środki chemiczne taśmie samoprzylepnej. Obie wersje kolorystyczne – srebrna i czarna – dostępne są w paczkach po 6 sztuk w dwóch długościach 30 oraz 45 cm w sklepie online sklep.gaber.info.pl.
  • Loft Decora - Modułowy system „Grop”
    Inspirowany duchem szkoły z Weimaru modułowy system „Grop” zaprojektowali Bartłomiej Pawlak i Łukasz Stawarski. Dzięki możliwości konfiguracji, odnajdzie się w wielu sytuacjach. Może być stolikiem, szafką RTV, konsolą, regałem, meblem biurowym lub ekspozycyjnym. Mebel jest...
  • Fibaro - Home Center 3
    W kolorystyce postawiono zaś na grę czerni z miedzią. Wykonana z tworzywa sztucznego obudowa jest przyjemna w dotyku dzięki rozwiązaniu soft touch, a na jej powłoce nie zostają ślady palców. Dodatkowo urządzenie zaprojektowano tak, by nie rzucało się w oczy, stojąc np. obok...
  • Markslöjd - Bali
    Została wykonana z rattanu, naturalnego materiału o dużej wytrzymałości, dzięki czemu przyciąga uwagę oryginalnym designem i lekkością konstrukcji. Bardzo dobrze sprawdzi się we wnętrzach z drewnianymi meblami, naturalnymi dodatkami aranżacyjnymi, kwiatami i roślinami ozdobnymi.
  • Hafele - Free Space - nowy podnośnik
    Red Dot Award za wyjątkowy design, nagroda Interzum „High Product Quality” za funkcjonalność, a do tego Diament meblarstwa 2020. To lista nagród, którą w prestiżowych konkursach został nagrodzony nowy podnośnik Free Space marki Häfele. Jego szybki i łatwy...

Artykuły podobne

  • MARTELA zaprasza: ŚWIADOME WNĘTRZE 2009
    MARTELA zaprasza na wykłady z cyklu ŚWIADOME WNĘTRZE będące kontynuacją zeszłorocznych spotkań.
  • Seminarium dla projektantów i architektów wnętrz
    5.09.2008 w Hali EXPO XXI odbędzie się seminarium dla projektantów i architektów wnętrz. Temat: Projektowanie i stylizacja przestrzeni mieszkalnej. Hity designerskie. Motyw przewodni: Jak...
  • ŚWIADOME WNĘTRZE 2008 - spotkania 8 i 9 maja
    Już w maju odbędą się pierwsze wykłady w ramach cyklu spotkań dla architektów ŚWIADOME WNĘTRZE 2008, które zostaną poprowadzone przez gości specjalnych. Będą to m.in. architekci Bas...
-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!