Podziel się:

Nowy koncept sprzedaży Normstahl Center

07-03-2011
Do schowka
Producent bram garażowych - firma Normstahl – uruchamia nowy koncept sprzedaży i jeszcze w marcu 2011 roku otworzy w Polsce pierwsze dwa punkty Normstahl Center.
Pierwszy z nich mieści się w Gdańsku, drugi natomiast we Wrocławiu. Możliwość posiadania własnego salonu sprzedaży, współpraca z renomowanym producentem i szansa na dostarczanie klientom markowych bram garażowych to tylko niektóre zalety nowego konceptu sprzedażowego firmy Normstahl dla franczyzobiorców z całego kraju.

Nowy koncept adresowany jest do lokalnych dystrybutorów bram garażowych firmy Normstahl, jak również do właścicieli firm montażowych. Franczyzowy format współpracy gwarantuje wsparcie ze strony producenta bram garażowych zarówno w kwestii wyposażenia punktu, jaki i podzielenia się doświadczeniem firmy Normstahl z zakresu sprzedaży.

„Chcemy, by Normstahl Center stał się siecią specjalistycznych punktów, oferującą bramy garażowe, automatykę oraz akcesoria do bram. Naszym celem jest stworzenie także  biur doradczych, w których pracownicy pomogą dobrać rozwiązania do indywidualnych potrzeb klientów” – wyjaśnia Michał Baranowicz, Dyrektor Zarządzający Normstahl Polska Sp. z o.o.

W marcu br. zostaną otwarte dwa pionierskie Normstahl Center.


Pierwszy z nich mieści się w Gdańsku przy ulicy Przywidzkiej 7/9 i klientów zacznie  przyjmować już podczas dni otwartych od 11 do 13 marca 2011 roku. Franczyzobiorcą tego punktu jest firma GERTO sp. z o.o. Z kolei drugi punkt został zlokalizowany we Wrocławiu przy ulicy Stawowej 23. Jego uroczyste otwarcie zaplanowano na 18 marca 2011 roku. Właścicielem tego centrum jest Tomasz Więcek z Lubania reprezentujący przedsiębiorstwo ELEKTRA.

Zarówno gdański, jak i wrocławski punkt sprzedaży będą oferowały bramy garażowe firmy Normstahl wraz z dodatkowymi akcesoriami ułatwiającymi korzystanie z garażu. „Oferujemy najwyższej jakości bramy górne, boczne, uchylne, jak również napędy do bram garażowych i wjazdowych oraz drzwi garażowe. Naszym zadaniem jest zaspakajanie potrzeb rynku, fachowe doradztwo oraz serwis. Dlatego też Normstahl Center zaopiekuje się każdym klientem w trakcie doboru i zakupu bramy, jak również w okresie gwarancji naszych produktów” – dodaje Michał Baranowicz, Dyrektor Zarządzający Normstahl Polska Sp. z o.o.


Wyspecjalizowane centrum sprzedaży firmy Normstahl jest także pomysłem na konkurencję z sieciami marketów i składów budowlanych. W firmowych punktach będzie dostępny największy wybór modeli bram i drzwi garażowych, a także automatyki i napędów. Warto także wspomnieć, że nowo otwierane biura sprzedaży będą oferowały pełen zakres usług okołosprzedażowych.

Nowy koncept sprzedaży Normstahl Center pozwala na stworzenie sieci specjalistycznych punktów oferujących bramy garażowe marki Normstahl. Dwa pierwsze centra, zlokalizowane w Gdańsku i Wrocławiu, już od końca marca będą otwarte dla osób, które poszukują innowacyjnych, bezpiecznych, jak również estetycznych rozwiązań z zakresu bram garażowych.

Normstah Center Gdańsk
Ul. Przywidzka 7/9 Gdańsk

Normstahl Center Wrocław
Ul. Stawowa 23 Wrocław




Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:

Najczęściej czytane

  • Redukcja zatrudnienia w IKEA...
    IKEA Industry Wielbark to największa fabryka w Polsce produkująca meble z litego drewna sosnowego. W Wielbarku działa jeden z największych tartaków w Polsce, w 100% przecierający drewno pochodzące z lasów północno-wschodniej Polski. Redukcja zatrudnienia w fabryce koło...
  • Premier o wsparciu dla branży...
    Dzisiaj jest symboliczny dzień. Przekroczyliśmy 50 mld zł bezpośredniej pomocy dla przedsiębiorców – powiedział Prezes Rady Ministrów w trakcie czwartkowych odwiedzin w Furniko Concept Warszawa. Mateusz Morawiecki miał na myśli rządowe wsparcie z Tarczy Antykryzysowej i...
  • Spadki sprzedaży, wzrosty w...
    Według danych GUS w kwietniu br. produkcja sprzedana przemysłu była niższa o 24,6% w porównaniu z kwietniem ub.r., kiedy notowano wzrost o 9,2%, natomiast w porównaniu z marcem br. spadła o 25,5%. W okresie styczeń – kwiecień br. produkcja sprzedana przemysłu była o...
  • Współpraca i wymiana informacji...
    Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli Janusz Władyczak, prezes KUKE, Konrad Klimek, prezes KUKE Finance, Tomasz Wiktorski, właściciel B+R Studio Analizy Rynku Meblarskiego, ekspert OIGPM oraz Radosław Urys, ekspert OIGPM, którzy kolejno zabierali głos podczas spotkania. Jak...
  • Stopniowa poprawa nastrojów...
    8% przedsiębiorców planuje obecnie dalszą redukcję zatrudnienia, podczas gdy pod koniec marca zwolnienia planowało 28 % właścicieli firm. Dane te pochodzą z IV fali badania kondycji przedsiębiorstw, przeprowadzonego przez Polski Instytut Ekonomiczny i Polski Fundusz Rozwoju. Wszystko...
  • Polska 5. partnerem handlowym...
    Jak podaje Ministerstwo Rozwoju, Polska – wg danych za styczeń i luty – wyprzedziła Włochy i stała się 5. partnerem handlowym Niemiec. Pierwsze miesiące br. przyniosły wzrost we wzajemnych obrotach handlowych rzędu 6,6%. Bilans handlowy z Niemcami osiągnął pułap 21 mld euro....
  • Przyszłość jest niepewna
    Ostrożność w finansach wykazuje 77,6% firm z sektora MŚP. Okazuje się, że im mniejsza firma, tym bardziej powściągliwa w wydatkach. W czasie epidemii firmy wolą zachować pieniądze na czarną godzinę i niechętnie planują inwestycje. Według KRD przedsiębiorcy z reguły podejmują...
  • „Diament Meblarstwa 2021” –...
    To już 15. edycja znanego i cenionego w branży meblarskiej i sektorze wyposażenia wnętrz konkursu, który od wielu lat pozwala budować pozytywny wizerunek firm i promować wartościowe produkty, wskazane przez szerokie grono ekspertów. W tym roku zgłoszenia będą przyjmowane do...
  • Nowa data „Warsaw Home &...
    Jak poinformowano 1 czerwca br., pandemia koronawirusa postawiła przed wszystkimi nowe wyzwania i stworzyła całkiem nową rzeczywistość, co wymaga podejmowania aktywnych działań, by dostosować się do zmienionych warunków. Z udostępnionego komunikatu wynika, że organizator...
  • M.O.W. zgodnie z planem
    Wydarzenie odnotowało ogromny wzrost znaczenia dla przemysłu i handlu, które ze względu na pandemię koronawirusa muszą przyspieszyć i zwiększyć wysiłki, by rozpocząć działalność od nowa. Nowy start wymaga targów, takich jak M.O.W. Koncepcje, inspiracje, informacje,...
  • Maleje popyt na kredyty...
    Po lutowej euforii (odczyt indeksu wyniósł +27,6%) nadeszła kwietniowa depresja (odczyt indeksu wyniósł -27,6%). W maju br. o kredyt wnioskowało co prawda mniej klientów niż w kwietniu br., ale wartość wnioskowanych kredytów jest nieco wyższa. Jak sytuacja na...

Inne artykuły

Aktualności
  • Redukcja zatrudnienia w IKEA Industry Wielbark
    IKEA Industry Wielbark to największa fabryka w Polsce produkująca meble z litego drewna sosnowego. W Wielbarku działa jeden z największych tartaków w Polsce, w 100% przecierający drewno pochodzące z lasów północno-wschodniej Polski. Redukcja zatrudnienia w fabryce koło...
  • Apel meblarzy do Lasów Państwowych
    Jak poinformowała 5 maja br. Izba, negatywne skutki obecnego kryzysu gospodarczego wywołują uzasadniony niepokój o przyszłość firm zajmujących się przetwórstwem drewna i produkcją mebli. Obawy o to, że działalność wielu podmiotów przemysłu drzewnego i branży...
  • E-commerce w nowej rzeczywistości
    Dla wielu branż epidemia koronawirusa to czas podejmowania wyjątkowych kroków. Marki wnętrzarskie muszą dostosować działania do aktualnej sytuacji, a ich właściciele układając strategię, muszą wiedzieć, w jaki sposób odpowiadać na potrzeby klientów, projektując...
  • Przyszłość jest niepewna
    Ostrożność w finansach wykazuje 77,6% firm z sektora MŚP. Okazuje się, że im mniejsza firma, tym bardziej powściągliwa w wydatkach. W czasie epidemii firmy wolą zachować pieniądze na czarną godzinę i niechętnie planują inwestycje. Według KRD przedsiębiorcy z reguły podejmują...
  • Nowa data „Warsaw Home & Contract”
    Jak poinformowano 1 czerwca br., pandemia koronawirusa postawiła przed wszystkimi nowe wyzwania i stworzyła całkiem nową rzeczywistość, co wymaga podejmowania aktywnych działań, by dostosować się do zmienionych warunków. Z udostępnionego komunikatu wynika, że organizator...
Nowości produktowe
  • Gaber - Relingi ochronne
    Szybki montaż odbywa się dzięki odpornej na temperaturę oraz środki chemiczne taśmie samoprzylepnej. Obie wersje kolorystyczne – srebrna i czarna – dostępne są w paczkach po 6 sztuk w dwóch długościach 30 oraz 45 cm w sklepie online sklep.gaber.info.pl.
  • Fibaro - Home Center 3
    W kolorystyce postawiono zaś na grę czerni z miedzią. Wykonana z tworzywa sztucznego obudowa jest przyjemna w dotyku dzięki rozwiązaniu soft touch, a na jej powłoce nie zostają ślady palców. Dodatkowo urządzenie zaprojektowano tak, by nie rzucało się w oczy, stojąc np. obok...
  • Select by Lech - Dolce i Eterno
    Doskonale ubierze każdy rodzaj mebla. Skręcony splot, przypominający ponadczasową przędzę bouclé, powoduje, że tkanina sprawia wrażenie wielowymiarowej. „Eterno” stanowi idealne odwzorowanie starej, przetartej skóry naturalnej. Wysoka wytrzymałość oraz neutralna...
  • Schattdecor - Black Glow
    Wzorcem dla „Black Glow” były zwietrzałe deski, które zostały celowo nadpalone. W celu uzyskania konkretnego koloru na powierzchni, drewno zostało w odpowiednich miejscach obrobione. Na tej drodze powstała bardzo strukturalna, surowa powierzchnia, która doskonale...
  • Markslöjd - Bali
    Została wykonana z rattanu, naturalnego materiału o dużej wytrzymałości, dzięki czemu przyciąga uwagę oryginalnym designem i lekkością konstrukcji. Bardzo dobrze sprawdzi się we wnętrzach z drewnianymi meblami, naturalnymi dodatkami aranżacyjnymi, kwiatami i roślinami ozdobnymi.

Artykuły podobne

  • Maleje popyt na kredyty mieszkaniowe
    W maju br., w przeliczeniu na dzień roboczy, banki i SKOK-i przesłały do BIK zapytania o kredyty mieszkaniowe na kwotę niższą o 24,2% w porównaniu z majem ub.r.
  • Nowa data „Warsaw Home & Contract”
    Z uwagi na pandemię zdecydowano o przesunięciu „Warsaw Home & Contract”. W nowym terminie – 26-29 listopada br. – targi, tak jak dotychczas, zostaną połączone z „Warsaw Build”.
  • „Diament Meblarstwa 2021” – rusza 15. edycja!
    Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do konkursu „Diament Meblarstwa 2021”, organizowanego przez Wydawnictwo meble.pl, wydawcę miesięcznika „BIZNES meble.pl” oraz Meble.pl S.A.
-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!