Podziel się:

Nowa kampania marki PURMO

12-02-2010
Do schowka
“Super Wybór” to hasło rozpoczynającej się w lutym europejskiej kampanii reklamowej marki Purmo. Celem kampanii jest promowanie produktów Purmo jako najbardziej kompleksowej oferty na rynku, podkreślenie korzystnej relacji jakości do ceny oraz dalsze wzmocnianie pozycji Purmo - lidera branży.
Kampania prezentuje markę Purmo, należącą do koncernu Rettig Heating, jako solidnego i bezpiecznego partnera - najlepszy wybór jakiego można dokonać na rynku. 

Dominującym elementem w kreacji reklam i innych materiałów promocyjnych jest charakterystyczny, okrągły emblemat “Super Wybór”. Znak ten pojawia się we wszstkich planowanych kreacjach: insertach do czasopism fachowych, materiałach POS, ulotkach, kalendarzach, bannerach www i e-newsletterach.


Grupą docelową kampanii są głównie odbiorcy profesjonalni - instalatorzy, dystrybutorzy i kontrahenci handlowi. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL, materiały POS i akcje marketingu bezpośredniego. Od lutego do czerwca w specjalistycznym czasopiśmie “Magazyn Instalatora” ukażą się reklamy oraz inserty, a na wybranych portalach budowlanych pojawią się bannery reklamowe. Działania bezpośrednie, skierowane do profesjonalistów i kontrahentów handlowych, obejmują akcje mailingowe oraz e-newslettery. W ramach kampanii zostanie także przeprowadzony konkurs dla instalatorów współpracujących z marką.

- Głównym celem wiosennej kampanii marki Purmo jest przypomnienie instalatorom, że są dla nas najważniejszą grupą docelową oraz podkreślenie, ile znaczy solidny partner biznesowy w trudnych czasach. Koncern Rettig Heating zapewnia stabilność, wsparcie, najwyższą jakość oraz najdłuższe okresy gwarancji. Purmo to po prostu “Super Wybór” -  wyjaśnia Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating.

Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji, Rumunii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Sp. z o.o.
Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:

Najczęściej czytane

  • Redukcja zatrudnienia w IKEA...
    IKEA Industry Wielbark to największa fabryka w Polsce produkująca meble z litego drewna sosnowego. W Wielbarku działa jeden z największych tartaków w Polsce, w 100% przecierający drewno pochodzące z lasów północno-wschodniej Polski. Redukcja zatrudnienia w fabryce koło...
  • Premier o wsparciu dla branży...
    Dzisiaj jest symboliczny dzień. Przekroczyliśmy 50 mld zł bezpośredniej pomocy dla przedsiębiorców – powiedział Prezes Rady Ministrów w trakcie czwartkowych odwiedzin w Furniko Concept Warszawa. Mateusz Morawiecki miał na myśli rządowe wsparcie z Tarczy Antykryzysowej i...
  • Spadki sprzedaży, wzrosty w...
    Według danych GUS w kwietniu br. produkcja sprzedana przemysłu była niższa o 24,6% w porównaniu z kwietniem ub.r., kiedy notowano wzrost o 9,2%, natomiast w porównaniu z marcem br. spadła o 25,5%. W okresie styczeń – kwiecień br. produkcja sprzedana przemysłu była o...
  • Polska 5. partnerem handlowym...
    Jak podaje Ministerstwo Rozwoju, Polska – wg danych za styczeń i luty – wyprzedziła Włochy i stała się 5. partnerem handlowym Niemiec. Pierwsze miesiące br. przyniosły wzrost we wzajemnych obrotach handlowych rzędu 6,6%. Bilans handlowy z Niemcami osiągnął pułap 21 mld euro....
  • Przyszłość jest niepewna
    Ostrożność w finansach wykazuje 77,6% firm z sektora MŚP. Okazuje się, że im mniejsza firma, tym bardziej powściągliwa w wydatkach. W czasie epidemii firmy wolą zachować pieniądze na czarną godzinę i niechętnie planują inwestycje. Według KRD przedsiębiorcy z reguły podejmują...
  • M.O.W. zgodnie z planem
    Wydarzenie odnotowało ogromny wzrost znaczenia dla przemysłu i handlu, które ze względu na pandemię koronawirusa muszą przyspieszyć i zwiększyć wysiłki, by rozpocząć działalność od nowa. Nowy start wymaga targów, takich jak M.O.W. Koncepcje, inspiracje, informacje,...
  • „Diament Meblarstwa 2021” –...
    To już 15. edycja znanego i cenionego w branży meblarskiej i sektorze wyposażenia wnętrz konkursu, który od wielu lat pozwala budować pozytywny wizerunek firm i promować wartościowe produkty, wskazane przez szerokie grono ekspertów. W tym roku zgłoszenia będą przyjmowane do...
  • Nowa data „Warsaw Home &...
    Jak poinformowano 1 czerwca br., pandemia koronawirusa postawiła przed wszystkimi nowe wyzwania i stworzyła całkiem nową rzeczywistość, co wymaga podejmowania aktywnych działań, by dostosować się do zmienionych warunków. Z udostępnionego komunikatu wynika, że organizator...
  • Drastyczne spadki w produkcji...
    Jak poinformowało B+R Studio Analizy Rynku Meblarskiego, kierowane przez dr Tomasza Wiktorskiego, w kwietniu wyprodukowano 621 tys. sztuk mebli drewnianych do jadalni i salonów. Dla tej grupy mebli odnotowano największy spadek, bo aż o 76,2% w porównaniu do kwietnia ub.r. Z kolei o...
  • Maleje popyt na kredyty...
    Po lutowej euforii (odczyt indeksu wyniósł +27,6%) nadeszła kwietniowa depresja (odczyt indeksu wyniósł -27,6%). W maju br. o kredyt wnioskowało co prawda mniej klientów niż w kwietniu br., ale wartość wnioskowanych kredytów jest nieco wyższa. Jak sytuacja na...
  • Konkurs „Diament Meblarstwa”...
    W tym roku zgłoszenia będą przyjmowane do 12 października, tradycyjnie już w 21 kategoriach produktowych, w ramach których uczestnicy mają możliwość wyboru klasy: standard lub premium, a także w dwóch dodatkowych kategoriach (marketing i komunikacja oraz wizje), bez...

Inne artykuły

Aktualności
  • Stopniowa poprawa nastrojów przedsiębiorców
    8% przedsiębiorców planuje obecnie dalszą redukcję zatrudnienia, podczas gdy pod koniec marca zwolnienia planowało 28 % właścicieli firm. Dane te pochodzą z IV fali badania kondycji przedsiębiorstw, przeprowadzonego przez Polski Instytut Ekonomiczny i Polski Fundusz Rozwoju. Wszystko...
  • Biznes w dobie koronawirusa
    Z danych rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wynika, że od miesiąca rośnie liczba aktywnych firm. Dokładnie od 12 kwietnia odnotowano stopniowy wzrost liczby przedsiębiorstw, które wznawiają prowadzenie działalności gospodarczej. Według stanu na...
  • Redukcja zatrudnienia w IKEA Industry Wielbark
    IKEA Industry Wielbark to największa fabryka w Polsce produkująca meble z litego drewna sosnowego. W Wielbarku działa jeden z największych tartaków w Polsce, w 100% przecierający drewno pochodzące z lasów północno-wschodniej Polski. Redukcja zatrudnienia w fabryce koło...
  • Przyszłość jest niepewna
    Ostrożność w finansach wykazuje 77,6% firm z sektora MŚP. Okazuje się, że im mniejsza firma, tym bardziej powściągliwa w wydatkach. W czasie epidemii firmy wolą zachować pieniądze na czarną godzinę i niechętnie planują inwestycje. Według KRD przedsiębiorcy z reguły podejmują...
  • Premier o wsparciu dla branży meblarskiej
    Dzisiaj jest symboliczny dzień. Przekroczyliśmy 50 mld zł bezpośredniej pomocy dla przedsiębiorców – powiedział Prezes Rady Ministrów w trakcie czwartkowych odwiedzin w Furniko Concept Warszawa. Mateusz Morawiecki miał na myśli rządowe wsparcie z Tarczy Antykryzysowej i...
Nowości produktowe
  • Gaber - Relingi ochronne
    Szybki montaż odbywa się dzięki odpornej na temperaturę oraz środki chemiczne taśmie samoprzylepnej. Obie wersje kolorystyczne – srebrna i czarna – dostępne są w paczkach po 6 sztuk w dwóch długościach 30 oraz 45 cm w sklepie online sklep.gaber.info.pl.
  • Fibaro - Home Center 3
    W kolorystyce postawiono zaś na grę czerni z miedzią. Wykonana z tworzywa sztucznego obudowa jest przyjemna w dotyku dzięki rozwiązaniu soft touch, a na jej powłoce nie zostają ślady palców. Dodatkowo urządzenie zaprojektowano tak, by nie rzucało się w oczy, stojąc np. obok...
  • Select by Lech - Dolce i Eterno
    Doskonale ubierze każdy rodzaj mebla. Skręcony splot, przypominający ponadczasową przędzę bouclé, powoduje, że tkanina sprawia wrażenie wielowymiarowej. „Eterno” stanowi idealne odwzorowanie starej, przetartej skóry naturalnej. Wysoka wytrzymałość oraz neutralna...
  • Markslöjd - Bali
    Została wykonana z rattanu, naturalnego materiału o dużej wytrzymałości, dzięki czemu przyciąga uwagę oryginalnym designem i lekkością konstrukcji. Bardzo dobrze sprawdzi się we wnętrzach z drewnianymi meblami, naturalnymi dodatkami aranżacyjnymi, kwiatami i roślinami ozdobnymi.
  • Schattdecor - Black Glow
    Wzorcem dla „Black Glow” były zwietrzałe deski, które zostały celowo nadpalone. W celu uzyskania konkretnego koloru na powierzchni, drewno zostało w odpowiednich miejscach obrobione. Na tej drodze powstała bardzo strukturalna, surowa powierzchnia, która doskonale...

Artykuły podobne

  • Grzejnik na kant
    Dla grzejników Jaga z linii Iguana nie ma rzeczy niemożliwych. Mogą wisieć na prostej ścianie, wyginać się w delikatny łuk, wypełniać narożnik, oplatać kolumnę. Teraz także, dzięki...
  • CLIMA CANAL - mały grzejnik, duża moc
    Clima Canal firmy Jaga to prawdziwy produkt przyszłości. Niewielki, superwydajny grzejnik kanałowy łączy w sobie aż trzy systemy: grzewczy, wentylacyjny i klimatyzacyjny. Jak z tego...
  • Grzejniki z akcentem na kolor
    Zielony, niebieski, żółty, czerwony, turkus, róż, czy może fiolet? W tak swobodny sposób możemy wybierać nie tylko kolory ubrań czy dodatków, ale również grzejników firmy Jaga....
-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!