Podziel się:

Mówisz łazienka, myślisz KOŁO – najlepiej rozpoznawana marka

26-07-2010
Do schowka
Pentor Research International przeprowadził niezależne badanie, którego część dotyczyła spontanicznej znajomości marek i reklam produktów remontowo-budowlanych. Najlepiej rozpoznawaną w Polsce marką w branży wyposażenia łazienek jest KOŁO.
Pentor Research International jest jedną z czołowych agencji badawczych na polskim rynku. Coroczne badanie „Rynek materiałów budowlanych w Polsce. Plany remontowo-budowlane polskich gospodarstw domowych w 2010 oraz ich realizacja w zeszłym roku” przeprowadzono na reprezentatywnej grupie Polaków. Wynika z niego, że w 2010 roku prace remontowe w domu lub mieszkaniu zamierza wykonać prawie 29% gospodarstw domowych. Każde z nich planuje wydać na remont blisko 17 tysięcy złotych.

Nowoczesna marka
KOŁO jest najlepiej znaną marką w branży wyposażenia łazienek. W ogólnym rankingu brano pod uwagę znajomość 179 marek. Na czołowych miejscach znalazły się m.in. Atlas, Dekoral i Śnieżka.  KOŁO zajmując wysokie 12 miejsce w klasyfikacji generalnej, było najlepiej znaną marką spośród firm branży wyposażenia łazienek. Ankietowani pytani o produkty do łazienki najczęściej wymieniali KOŁO. Do tak dużej popularności marki przyczyniła się nie tylko szeroko pojęta komunikacja marketingowa, ale przede wszystkim bogata oferta produktowa oraz wysoka jakość wyrobów. Elementy wyposażenia łazienek kolskiego producenta wyróżniają się wzornictwem zgodnym z najnowszymi trendami. W asortymencie są nie tylko wyroby do łazienek prywatnych i publicznych o różnym standardzie wykonania, ale również  do łazienek dziecięcych, czy dla osób niepełnosprawnych.

- Politykę Sanitec KOŁO wyraża hasło „Idee i rozwiązania dla łazienek”. Dążymy do upowszechnienia wśród Polaków całościowej koncepcji nowoczesnej łazienki, by podnosić standard zarówno wnętrz prywatnych, jak i publicznych. Proponowane przez nas rozwiązania to połączenie funkcjonalności oraz stylistyki zgodnej z aktualnymi trendami – mówi Przemysław Powalacz, Prezes Zarządu Sanitec KOŁO.

Marka o ugruntowanej pozycji
Strategia firmy zakłada regularne inwestycje w wizerunek marki, także w czasach spowolnienia gospodarczego. Wyrazem tego było otwarcie salonu w Krakowie i uruchomienie nowego serwisu internetowego w 2009 roku. Marka KOŁO bardzo dobrze poradziła sobie w trudnym dla branży okresie – poziom sprzedaży został utrzymany, a produkty kolskiego producenta zaczęły zdobywać rynki bałkańskie, bliskowschodnie, a nawet północno-afrykańskie.

- Przygotowaliśmy się na czas spowolnienia gospodarczego, opracowując scenariusze postępowania w różnych sytuacjach problemowych. Na szczęście dotychczas nie musieliśmy z nich korzystać, ale praca nad nimi była okazją, by lepiej przyjrzeć się funkcjonowaniu przedsiębiorstwa oraz zoptymalizować niektóre obszary działania. Wygląda na to, że przyjęta strategia przynosi efekty i jesteśmy obecnie najbardziej znaną marką w branży wyposażenia łazienek. Wynik ten cieszy tym bardziej, że kluczowe strategiczne działania związane ze wzmocnieniem wizerunku marki Koło w Polsce dopiero przed nami – finalizujemy nad nimi prace w chwili obecnej. Liczę, że przyczynią się do utrzymania pozycji lidera – mówi Przemysław Powalacz.

Marka świadoma społecznie
Firma Sanitec KOŁO podejmuje szereg działań prospołecznych i proekologicznych. Od 12 lat organizuje konkurs na „Projekt Łazienki” oraz przekazuje nieodpłatnie swoje produkty m.in. do toalet w obiektach oświaty i służby zdrowia. Firma przywiązuje również wagę do tego, by jej działania były prowadzone bez szkody dla środowiska.

Sanitec KOŁO pełni także funkcję mecenasa wielu przedsięwzięć kulturalnych. Nowoczesne salony firmowe KOŁO w Warszawie i Krakowie to nie tylko miejsca, w których można zapoznać się z ofertą produktową firmy. Odbywają się w nich interesujące wystawy i spotkania poświęcone tematyce designu i architektury, a także szkolenia dla dystrybutorów, instalatorów i projektantów.
Tagi:
Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:

Najczęściej czytane

  • ANKIETA: wpływ epidemii na...
    Połączenie potencjału portalu www.biznes.meble.pl i miesięcznika ,,BIZNES meble.pl" umożliwia nie tylko przeprowadzenie ankiety wśród przedsiębiorców z branży meblarskiej, ale też rzetelne opracowanie wyników i publikację ich zarówno na łamach...
  • Koronawirus atakuje branżę...
    W dniach 24-25 marca br. B+R Studio we współpracy z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Producentów Mebli przeprowadziło wstępną ankietę wśród firm branży meblarskiej. W badaniu wzięło udział 15 podmiotów z grupy dużych, średnich i małych. Analizując...
  • Powstała platforma „Buy...
    Zadaniem Buy Poland jest wsparcie polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych zleceniodawców. Patronat nad projektem objęła Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli. Internetowy katalog zawierać będzie informacje o tysiącach producentów z...
  • Czy tarcza wystarczy, by...
    Brak rządowego wsparcia dla branży doprowadzi do tego, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy wiele fabryk mebli i sieci handlowych znajdzie się w gigantycznych kłopotach, a niektóre będą musiały ogłosić upadłość. Oznacza to nie tylko problemy dla gospodarki, w tym spadek PKB...
  • „Meble Polska 2020” wg...
    Największe kontraktacje meblowe w Europie, targi „Meble Polska 2020” odwiedziły tysiące kupców meblowych z aż 69 krajów. Międzynarodowy charakter wydarzenia mogło przysłonić tylko widmokoronawirusa wywołującego COVID-19, czego efektem była nieco mniejsza...
  • Branża drzewna apeluje o...
    Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego, Polski Komitet Narodowy EPAL oraz Stowarzyszenia Przemysłu Tartacznego wystąpiły do szefowej resortu rozwoju – Jadwigi Emilewicz – z apelem o udzielenie wsparcia w rozmowach z Lasami Państwowymi. Poznań, dn. 25.03.2020 r. Szanowna Pani...
  • Negocjacje meblarzy z Lasami...
    Pismo, które 6 kwietnia Jan Szynaka, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli skierował do Generalnej Dyrekcji Lasów Państwowych, to odpowiedź na komunikat Andrzeja Koniecznego, dyrektora generalnego Lasów Państwowych z 2 kwietnia. W...
  • Salone del Mobile.Milano...
    Decyzja o odroczeniu została podjęta przez Zarząd Salone del Mobile.Milano w świetle trwającej pandemii koronawirusa, która rozprzestrzenia się niemal w każdym kraju na świecie. Sytuacja, która doprowadziła do pierwotnej zmiany daty z kwietnia na czerwiec, ogłoszonej 25...
  • Dla kogo 100 mld zł?
    Polski Fundusz Rozwoju uruchamia Tarczę Finansową PFR dla Firm i Pracowników. To nowy program pomocowy w ramach Tarczy Antykryzysowej skierowany do ponad 670 tys. polskich przedsiębiorstw. Według pomysłodawców jego celem jest ochrona rynku pracy i zapewnienie firmom płynności...
  • „Wood Tech” – nowa data...
    W obliczu trudnej sytuacji oraz w trosce i odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo wystawców, odwiedzających oraz firm współpracujących, organizator „Wood Tech 2020” podjął decyzję przeniesienia terminu targów z pierwotnej daty 13-15 maja br. na 3-5...
  • Życzenia na Wielkanoc
    Drodzy! Czytelnicy, Klienci, Partnerzy, Przyjaciele! Życzymy Wam, byście mimo wymagającej rzeczywistości i trudności, z którymi wszystkim nam przyszło się mierzyć, dostrzegali nadzieję, że nadejdą jeszcze dobre dni. Dla wielu z Was to będą inne niż zazwyczaj Święta, inny...

Inne artykuły

Aktualności
  • Polskie meble na targach w Meksyku.
    W dniach od 25.01.2006r. do 28.01.2006r., odbędą się targi meblowe Expo Mobiliario w Meksyku. W związku z tym istnieje możliwość reprezentowania firmy na stoisku promocyjnym stworzonym dla polskich mebli na największych targach meblowych w Ameryce Środkowej.Stoisko objęte jest patronatem...
  • Franke Polska to Dobry Pracodawca 2013
    Program Liderzy Społecznej Odpowiedzialności - Dobry Pracodawca - prowadzony jest przez redakcję Forum Biznesu pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk a jego celem upowszechnienie w firmach i instytucjach, działających na terytorium naszego kraju zasad...
  • Nowa strona internetowa KRULEN Technika Świetlna
    Jest to już 6 zmiana serwisu od 1997 roku, gdy pod adresem www.krulen.com.pl po raz pierwszy pojawiła się witryna firmy KRULEN. Całkowicie nowa szata graficzna, przejrzysta nawigacja oraz wyszukiwarki to tylko niektóre nowości w serwisie KRULEN. Celem firmy jest nie tylko szczegółowa...
  • Wiosna 2008 - Kwiatowe inspiracje ″Barwna szarość″
    Biuro Kwiatowe Holandia przedstawia kwiatowe tendencje na sezon wiosenny. W tym roku dekoratorzy, styliści i floryści poszukują harmonii w otaczającym nas świecie. Styl jaki będzie dominował przez cały 2008 jest pełen spokoju i prostoty. Moda na kontrastujące ze sobą motywy, kolory i...
  • Lodówka z fotografią
    Twoje dziecko potrafi już robić zdjęcia? Możesz teraz jego ulubioną fotografię zamieścić na drzwiach chłodziarko-zamrażarki MPO 22 SH z linii VINTAGE, marka ARDO daje bowiem swoim Klientom możliwość stworzenia własnej lodówki w niepowtarzalnym stylu. Dowolny obraz, wzór lub zdjęcie...
Nowości produktowe
  • Proxxon - IBS/A
    – Proxxon wprowadza na rynek absolutną nowość i to pewnego rodzaju przełom. Nie ma na rynku jeszcze wiertarko-szlifierki na akumulator, a to znacząco podnosi komfort pracy, znosząc ograniczenia związane z zasilaniem - mówi Michał Ostrowski, product manager w Lange Łukaszuk....
  • Homag - AMBITION
    AMBITlON łączy małe i średnie firmy oraz przemysł serią BRANDT i HOMAG począwszy od najmniejszych, aż po bardzo elastyczne technicznie okleiniarki. Dla każdego przypadku użycia AMBITlON oferuje indywidualne rozwiązanie w korzystnej cenie. Przy okleinowaniu elementów doklejkami z masywu...
  • KINNARPS - Seria 9000
    Seria 9000 to nowa propozycja firmy Kinnarps w dziedzinie foteli biurowych. 9000 to komfortowy fotel, który, dzięki stworzonemu przez Kinnarps panelowi sterowania ComfortControl, łatwo adaptuje się do potrzeb wszystkich użytkowników. W skład serii 9000 wchodzą także fotele gościnne i...
  • SKOFF - MUSIC LINE
    Nowa innowacyjna linia oświetleniowa firmy SKOFF - MUSIC LINE to grupa bardzo płaskich opraw oświetleniowych, wykorzystujących jako źródło światła elementy półprzewodnikowe LED. Produkty te różnią się od dotychczas produkowanych opraw niepowtarzalnymi walorami oświetleniowymi oraz...
  • CEKAR - Meble metalowe
    Firma oferuje kompleksowe rozwiązania meblowe dla firm, banków, urzędów, szkół, bibliotek, szpitali oraz warsztatów samochodowych, ślusarskich i innych. Z grupy mebli metalowych proponuje Państwu szeroki asortyment mebli medycznych, na który składają się między innymi: szafy...

Artykuły podobne

  • IX Konkurs na Projekt Łazienki 2007
    Tematem tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez Sanitec Koło podobnie jak w ubiegłym roku, jest projekt koncepcyjny toalety publicznej wolnostojącej. Tym razem Koło zaprasza do...
  • Sanitec Koło -wizyta prezesa
    Bengt Pihl - prezes i dyrektor zarządzający Sanitec Co. w dniach 12-13.12.2006r. złożył pierwszą wizytę w Sanitec Koło. Pobyt w Polsce, niemal bezpośrednio po objęciu nowych obowiązków w...
  • KOŁO - Partner Roku 2006
    Restauratorzy i hotelarze wybrali KOŁO jako najlepszego producenta wyposażenia do pomieszczeń sanitarnych w obiektach gastronomicznych. Nagrody w ośmiu kategoriach wręczono podczas gali...
-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!