Podziel się:

CROFFT Start...

23-09-2009
Do schowka
ZAKŁADAMY WŁASNĄ FIRMĘ - JAK UŁATWIĆ TRUDNY START?
Według GUS, co roku w Polsce powstaje ok. 200 tys. nowych przedsiębiorstw. Większość firm, które stawiają swoje pierwsze kroki na rynku, musi zmierzyć się jednak z wieloma problemami, począwszy od formalności związanych z rejestracją, a skończywszy na wynajmie powierzchni biurowej i jej aranżacji

Początek działalności firmy zawsze wiąże się z trudnościami. Zwykle najwięcej energii pochłaniają wszelkie formalności prawne. Kolejną problematyczną kwestią są finanse. Na starcie firma najczęściej nie dysponuje zbyt wielkim budżetem, a wydatki związane z rozpoczęciem działalności bywają znaczne. W koszty funkcjonowania młodego przedsiębiorstwa należy wpisać przede wszystkim te związane z wynajęciem i urządzeniem powierzchni biurowej. A to już niemały wydatek. Optymalnie i funkcjonalnie zaplanowana przestrzeń nowego biura to jednak nie tylko kwestia finansowa. Równie istotne są potrzeby i charakter przyszłej pracy firmy, które trzeba brać pod uwagę już na etapie początkowym.

Trwać, rozwijać się i nie stracić
GUS podaje, że około 30 % nowych firm nie przeżywa nawet roku. Przyczyną takiego stanu rzeczy może być wiele czynników – od całościowej kondycji
i koniunktury rynku, poprzez nasyconą konkurencją branżę, w której działa firma po brak odpowiedniej promocji, zdolności kredytowej oraz dochodów i zysków, które pomogłyby utrzymać nowy podmiot na rynku. Znaczne koszty, które firma musi ponieść na początku swojej działalności, można jednak skutecznie optymalizować – zmniejszać nakłady pieniężne na inwestycje w miejscu, w którym dotąd nie było to możliwe i przeznaczać zaoszczędzone finanse na inne wydatki, mogące pomóc zaistnieć nowemu przedsiębiorstwu (np. promocja, reklama).

Dziś oszczędności można szukać m.in. planując wyposażenie przestrzeni biurowej – mówi Krzysztof Dąbrowski, Prezes Zarządu firmy CROFFT

System, doradcy
w zakresie wymiany i zakupu wyposażenia wnętrz biurowych i użyteczności publicznej. – Dla firm, które stawiają swoje pierwsze kroki na rynku, opracowaliśmy specjalny program, obejmujący fachowe doradztwo w zakresie tworzenia optymalnych warunków pracy, dostarczenie mebli biurowych i dogodny system finansowania ich zakupu poprzez leasing - dodaje Krzysztof Dąbrowski. – To najszybszy i najbardziej efektywny sposób na to, by odpowiednio przygotować młodą firmę i jej zespół do pracy, który nie generuje jednocześnie nadmiernych kosztów związanych z zakupem, logistyką i stratą cennego czasu – podkreśla.

Idealne rozwiązanie na start
Co ważne, decydując się na zakup w leasingu mebli biurowych do nowej firmy, nie trzeba mieć zdolności kredytowej, ani leasingowej. – Nasi klienci powinni posiadać jedynie odpowiednie dokumenty rejestrowe, NIP i REGON - wyjaśnia Krzysztof Dąbrowski. - Główną zaletą leasingu mebli w systemie CROFFT dla małych firm jest więc po prostu jego dostępność, której nie oferuje praktycznie żaden fundusz leasingowy - podkreśla.
Podstawową zasadą kupna wyposażenia biurowego w formie leasingu jest wniesienie wpłaty własnej w określonej przez leasingodawcę wysokości. Reszta kosztów rozkładana jest na preferencyjne raty. - Takie rozwiązanie daje nie tylko możliwość zaoszczędzenia finansów, ale także zakupu mebli biurowych wyższej jakości, optymalnie dostosowanych do charakteru pracy i potrzeb pracowników - tłumaczy Maciej Tomecki, Ekspert ds. Logistyki w firmie CROFFT System.

I co dalej?
Jeśli nowa firma utrzyma się na rynku w pierwszym okresie swojego istnienia, zwykle po ok. roku lub dwóch decyduje się na zmianę lokalizacji. Wiąże się to z jej rozwojem, koniecznością zwiększenia zatrudnienia i w związku z tym także rozszerzenia przestrzeni biurowej. – Dlatego istotne jest również to, że po dwuletnim okresie leasingowania nie ma potrzeby odkupu przedmiotów leasingowych. Ostatnią wpłatę lub kwotę wykupu mebli można przeznaczyć znów na początek leasingowania nowych sprzętów – dodaje Maciej Tomecki. Często zdarza się bowiem, że poprzednie meble nie pasują do nowego biura. W takiej sytuacji pojawia się problem, co z nimi dalej zrobić? Jak wiadomo, meble biurowe szybko tracą na wartości, a ich magazynowanie może generować znaczne koszty.

Firmy zwykle nie są w stanie same poradzić sobie z szybką odsprzedażą lub utylizacją starych sprzętów biurowych. Szczególnie dlatego, że zajmuje im to dużo czasu i muszą angażować do procesu własnych pracowników, którzy nie są do tego odpowiednio przygotowani. Dlatego także i w tej kwestii proponujemy przedsiębiorstwom dogodne rozwiązanie. Od naszych klientów odkupujemy meble używane, a ich wartość jest zawsze rzetelnie wyceniana – wyjaśnia Krzysztof Dąbrowski. Tak zoptymalizowane zarządzanie zmianą w firmie pozwala skutecznie minimalizować dodatkowe i z pewnością niepotrzebne wydatki.
 
Czy wiesz, że…?
CROFFT System to zespół specjalistów oferujących pomoc i doradztwo w zakresie wyposażenia wnętrz biurowych i użyteczności publicznej. Firma stworzyła nowatorski system zarządzania zmianą w przestrzeni biurowej – zagospodarowania wnętrz, wymiany, zakupu nowych oraz odkupu starych mebli i sprzętów. W ramach systemu CROFFT wdrożony został również nowatorski i korzystny sposób finansowania inwestycji biurowych – CROFFT Leasing. Firma CROFFT System stworzyła ponadto specjalny program dla nowopowstałych przedsiębiorstw. CROFFT Start, czyli dobry pomysł na początek, to optymalne pod względem kosztów i efektywności rozwiązania, które pomogą w sprawnej organizacji wnętrz do pracy.
Podziel się:

Zobacz także

Dodaj komentarz
Dodaj komentarz
Autor:*
Masz konto?
E-mail:
Tytuł:*
Treść:*

Przepisz tekst wpisany w cudzysłowie:

Najczęściej czytane

  • Branża meblarska vs. COVID-19
    W czterech pismach skierowanych do: Andrzeja Dudy, Prezydenta RP, Mateusza Morawieckiego, Premiera Rządu RP, Jadwigi Emilewicz, Minister Rozwoju i Pawła Borysa, Prezesa Polskiego Funduszu Rozwoju, zaproponowano rozwiązania konieczne dla utrzymania nie tylko miejsc pracy w przemyśle meblarskim,...
  • Koronawirus atakuje branżę...
    W dniach 24-25 marca br. B+R Studio we współpracy z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Producentów Mebli przeprowadziło wstępną ankietę wśród firm branży meblarskiej. W badaniu wzięło udział 15 podmiotów z grupy dużych, średnich i małych. Analizując...
  • Branża w walce z koronawirusem
    Polskie firmy z branży meblarskiej udowadniają, że nieobca jest im społeczna odpowiedzialność. Pomoc przybiera różne formy: od wsparcia finansowego poprzez produkcję maseczek ochronnych, po gotowość udostępnienia powierzchni targowych na szpitale polowe. Milion złotych na walkę...
  • Czy tarcza wystarczy, by...
    Brak rządowego wsparcia dla branży doprowadzi do tego, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy wiele fabryk mebli i sieci handlowych znajdzie się w gigantycznych kłopotach, a niektóre będą musiały ogłosić upadłość. Oznacza to nie tylko problemy dla gospodarki, w tym spadek PKB...
  • Powstała platforma „Buy...
    Zadaniem Buy Poland jest wsparcie polskich przedsiębiorców w zdobywaniu zagranicznych zleceniodawców. Patronat nad projektem objęła Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli. Internetowy katalog zawierać będzie informacje o tysiącach producentów z...
  • Branża drzewna apeluje o...
    Polska Izba Gospodarcza Przemysłu Drzewnego, Polski Komitet Narodowy EPAL oraz Stowarzyszenia Przemysłu Tartacznego wystąpiły do szefowej resortu rozwoju – Jadwigi Emilewicz – z apelem o udzielenie wsparcia w rozmowach z Lasami Państwowymi. Poznań, dn. 25.03.2020 r. Szanowna Pani...
  • Salone del Mobile.Milano...
    Decyzja o odroczeniu została podjęta przez Zarząd Salone del Mobile.Milano w świetle trwającej pandemii koronawirusa, która rozprzestrzenia się niemal w każdym kraju na świecie. Sytuacja, która doprowadziła do pierwotnej zmiany daty z kwietnia na czerwiec, ogłoszonej 25...
  • Łódź Design Festival...
    Zespół Łódź Design Festival poinformował: „Z rozwagą i ostrożnością obserwujemy rozwój sytuacji związanej z rozprzestrzenianiem się nowego koronawirusa SARS-Cov-2 w Polsce i za granicą. Stale rosnące zagrożenie epidemiologiczne sprawia, że z wielu...
  • „Wood Tech” – nowa data...
    W obliczu trudnej sytuacji oraz w trosce i odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo wystawców, odwiedzających oraz firm współpracujących, organizator „Wood Tech 2020” podjął decyzję przeniesienia terminu targów z pierwotnej daty 13-15 maja br. na 3-5...

Inne artykuły

Aktualności
  • Mikołaj z Agatą
    Agata Meble zaprasza do sklepu firmowego w Gliwicach, gdzie od wczoraj 3 grudnia do 9 grudnia trwają mikołajkowe zakupy z rabatami. Przewidzianych jest też wiele atrakcji i dla dzieci i dla rodziców m.in.: - dla dzieci - spotkanie z Mikołajem, zabawy i konkursy - dla rodziców - licytacje...
  • Kwadratura koła i płytki gresowe City
    Kontrastowe połączenia kolorystyczne (kość słoniowa z grafitem, beż z brązem), doprawione prostotą i elegancją graficznych dekorów stanowią doskonałe tło dla minimalistycznych mebli, wyszukanych, prostych w formie dodatków, ale także futurystycznych, oryginalnych elementów wnętrza....
  • Wystawy Pfleiderera w ramach akcji „Design udomowiony″
    Ekspozycja pierwsza to prezentacja całego projektu „Brzoza POLSKA!”, prezentacja jego uczestników i prezentacja dekorów Pfleiderer, które powstały z inspiracji ściśle chronioną brzozą ojcowską. Należy zaznaczyć, że w projekcie z Pfleidererm ściśle współpracowały firma...
  • Skorzystaj z usług dekoratorów BoConcept
    Na przełomie maja i czerwca 2013 można skorzystać z bezpłatnych usług doświadczonych dekoratorów wnętrz duńskiej marki Boconcept. Korzystając z usług dekoratorów BoConcept można naprawdę wiele zyskać. Pomogą zaprojektować niewielką kawalerkę, małe i duże mieszkanie, dom jak...
  • Modnych snów życzy WOOL STAR
    Modna pościel pomoże stworzyć odpowiedni nastrój w sypialni i uprzyjemni spędzone w niej chwile. Warto zwrócić uwagę nie tylko na design, ale także jakość materiału z którego została wykonana. Nowo wprowadzone na rynek jedwabne powłoczki na pościel firmy WOOL STAR charakteryzuje...
Nowości produktowe
  • SIEMENS - Chłodziarko-zamrażarka Side by Side z minibarem
    A gdyby tego było mało, napoje możemy schłodzić dodatkowo kostkami lodu lub lodem kruszonym przy wykorzystaniu kostkarki, a to jeszcze nie wszystko. Nowa chłodziarko-zamrażarka Siemens wyposażona została również w dystrybutor, dzięki któremu zawsze świeżą i zimną wodę...
  • BoConcept - Kolekcja Collectors item'
    Unikatowa kolekcja Collectors item z pewnością trafi w niejedne gusta miłośników designu i doskonale sprawdzi się jako prezent świąteczny. Fot. 1 i 2 - Sześć zwycięskich kubków z zeszłorocznego konkursu BoConcept, w którym wzięło udział prawie 25.000 projektów, w gotowym pudełku...
  • Egger - ST9 PERFECT MATT
    Struktura ST9 PERFECT MATT, przypominająca skórkę brzoskwini charakteryzuje się jak sama nazwa wskazuje matowym wykończeniem i jest przy tym miła w dotyku. W skład dekorów o strukturze ST9 PERFECT MATT wchodzą następujące dekory, a jest ich w sumie 12: Brzoza Mainau, Klon Starnberg...
  • Positec - Wkrętarki udarowe
    Obie wkrętarki charakteryzują się jednym z najwyższych momentów dokręcających w swojej klasie. Wkrętarka akumulatorowa marki WORX dostępna jest w dwóch wersjach. Podstawowa WU282PT wyposażona jest w akumulator 12V Ni-Cd o pojemności 2.2Ah. Wersja mocniejsza WU284PT.1 posiada akumulator...
  • Jeremi Nagrabecki - Lampy: ″Z wody″ i Froginjar
    Lampy Velt w swej formie są nowoczesne, powstają przede wszystkim ze szkła sodowego, formowanego w tradycyjny, ręczny sposób. W ten sposób każda lampa jest inna, niepowtarzalna, jedyna w swoim rodzaju. Ostatnie dwa projekty Jeremiego Nagrabeckiego to lampa "Z wody" ( fot. 1 ) oraz...

Artykuły podobne

  • Czwarty i ostatni dzień targów
    31.05.2008 - sobota - to już ostatni dzień targów Meble 2008, Home Decor i Budma Interior. 12:00 - Biznes w sieci organizator: ALLEGRO paw. 3 speaker’s corner 12:00 - SHOW we współpracy z...
  • ŚNIEŻKA - MARKĄ WYSOKIEJ REPUTACJI
    Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji 2007 w kategorii "Dom i Biuro". Firma zdobyła 4 na pięć możliwych gwiazdek w swej kategorii....
  • Konkurs Henkla Innovation Trophy
    Konkurs Henkla dla wynalazców - rozpoczęła się druga edycja Henkel Innovation Trophy. Pierwsza edycja konkursu "Henkel Innovation Trophy" okazała się olbrzymim sukcesem. Ze względu...
-
Wszystkie nowości w Twojej poczcie. Chcesz wiedzieć wszystko o aktualnych nowościach, promocjach - zapisz się do bezpłatnego newslettera.
Współpraca targowa:
Dołącz do nas!
Polub nas, a otrzymasz codzienną dawkę inspirujących aranżacji,
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!